HFLE2016: vierde stemronde!

Nee m.i. niet per sé nodig, maar ook hier bepaald weer de meerderheid uiteraard. Maar als het weer een kant op gaat waar de G-stemmers niet voor hebben gekozen krijg je daar weer kritiek op. Ik zeg… op naar ronde 5!

1 like

Het origineel is behoorlijk gaaf zeg.
Het lijkt alsof de markeringen crème kleurig zijn. Klopt dat? @AEVIG-C

Wat een zurigheid. Als de meerderheid hier toch voor kiest.

Oh en ik vind m gaaf!!

2 likes

Cijfers allen wit en wel de 16 oranje streepjes van de Pepsi bezel bedoel je? Lijkt me ook wel mooi, maar zoals optie G nu is vind ik het niet storend.

1 like

En dat dus :thumbsup:

Vind ik ook hoor. Dit was nu eenmaal het risico. Bij mij nog geen enkele keer de eerste keus.

Met F first :grinning:

vind G ook erg gaaf. Tweede keus was echter E. Een van de redenen om toch voor G te gaan waren de oranje streepjes tot de 20. Veel werk om een render te maken?

Edit: doe toch maar niet. Deze is gaaf genoeg!!!

Ik heb die andere LE’s gezien, maar eerlijk gezegd vond ik ook die niet allemaal even mooi. Sterker nog, dit is de mooiste LE. Maar goed ook daar zijn anderen het vast weer niet mee eens.

3 likes

Helemaal mee eens!

3 likes

Zuur? Zou je ook kunnen zeggen.

Wat ik probeer aan te geven is dat als teveel mensen zich met het ontwerp bemoeien, het van alles net niks wordt. Democratisch is het zeker, maar dat komt de looks -voor mij- niet ten goede. Ik ben blijkbaar minder bereid tot het doen van concessies met wat ik graag zou willen dragen. Ik hoef geen horloge dat de meerderheid als mooiste heeft gekozen, is mss wat duidelijker.

Begrijpelijk zoals je het verwoord. Onder de streep is het wel een Limited, waarvan er wereldwijd vele malen minder worden gemaakt dan de meeste andere Limiteds en al helemaal in vergelijking tot de reguliere modellen. Ook is het er een, die op een redelijk unieke manier tot stand komt. Het is onze HFLE2016 en hij is naar mijn mening, nu al een topper :sunglasses:

4 likes

Je kunt een render ook niet helemaal vergelijken met een reeds geproduceerd model. Dat ziet er toch anders uit dan ‘reallife’.

1 like

Als er Belgen zijn die moeite hebben met oranje is dat voor mij juist een reden om voor nog veel meer oranje te gaan. Oranje bezel, rotor, leren band en opdruk a.u.b. :wink:

En een gefaald nationaal elftal erop dan maar ook? (voetbal en hockey :wink: )

1 like

België heeft met beiden ook niet gefaald? :wink:

Een zilveren medaille is nu niet echt falen denk ik. Epke zonderland, dat was falen.

Ik had het meer over het voetbalelftal :wink:

Oh ja. Net iets minder als jullie. Maar ja.

1 like

35e worden in het medailleklassement en dan zo’n houding. Hoe gefrustreerd ben je dan?