Hhe (tu)

heb een horloge gekocht van hhe,
en wat een prettige ervaring, leuke mail verkeer,
goede informatie en advies,
en zeker de extra service maakt het alleen meer leuker om zaken te doen met dit forrum en zulke verkopers,
dus ik kan alleen maar zeggen hhe (tu)(tu)

Afgelopen week een horloge gekocht bij Hans(hhe).

Een Seiko 5 snzg 07, horloge kwam netjes verpakt omringd door luchtzakjes van plastic.

Snel zaken doen, pakket wordt opgestuurd met track & trace code en het horloge is geheel in orde.

Ik ben tevreden.

Ook ik ben zeer tevreden met de afhandeling met Hans. Lekker vlotte respons op mail/pb, en nog dezelfde dag als de betaling op de post. Ook erg behulpzaam toen de tnt niet helemaal mee leek te werken (viel gelukkig mee uiteindelijk).

Kortom: (tu)

Prima zaken doen met Hans, en hij was op tijd op de afspraak dus de klokjes die hij verkoopt lopen goed :wink:

Horloge zag er precies zo uit als in de beschrijving, en snel en duidelijke verkoper.

Heb de Jellyfish gekocht en was een leuk gesprek op een lokatie en daarna snel binnen. Hele fijne man om zaken mee te doen. Goed en snel contact en erg sympathiek. Een echte liefhebber.

mcfr Schreef:

Heb de Jellyfish gekocht en was een leuk gesprek
op een lokatie en daarna snel binnen. Hele fijne
man om zaken mee te doen. Goed en snel contact en
erg sympathiek. Een echte liefhebber.

Ik was ook bij dit gesprek aanwezig en kon gelijk mijn jellyfich mee
naar huis nemen, ik blij en mcfr was jaloers:D .Alleen na een aantal dagen deed de jelly het niet meer:(.
Gelijk contact met hans en na een paar keer mailen naar elkaar heb ik vandaag een hele nieuwe binnen gekregen.

Hans bedankt:}:~

Beter laat dan nooit maar ook wij (BB-senior en BB-junior) zijn blij met de prettige deal die we met Hans hebben mogen doen! Een prettige ontmoeting met een verrassende zakelijke gemeenschappelijke deler.
Hans bedankt (tu).

Maar ook de man achter horlogedomein.nl
Prima zaken doen, goede afspraken kunnen maken, vriendelijk, echte horlogeman.
Een aanrader (tu)

Ik zit nu al een tijdje op het forum, maar heb nog nooit iets gepost in dit gedeelte.
Heb vorig jaar een Breitling overgenomen van Hans (hhe)
Zeek prettig en goed zaken kunnen doen, een mooi en eerlijk horloge met alle papieren.
Dus zeker een aanrader om zaken mee te doen

Heel goed contact, en betrouwbaar persoon. Zeer aan te bevelen. (tu)

Prima zaken doen met Hans.
Op een neutrale plaats afgesproken om zijn T Touch over te nemen die volledig aan de verwachting voldeed.

Cheers,
Paddy

Prima en snelle deal met Hans gemaakt en zijn Techne Goshawk overgenomen. Kreeg er nog een mooi reisetuibij

Vorige jaar een margrette overgenomen ,
Snel en duidelijk (tu)

Omega P.O. overgenomen van Hans. Duidelijke en snelle communicatie, hartelijke ontvangst en gezellige overdracht. Helemaal perfect, waarvoor dank!

Mijn eerste serieuze horloge van Hans gekocht. Zojuist bij hem opgehaald na zeer prettig mailverkeer. Erg netjes ontvangen bij hem thuis en horloge perfect volgens afspraak geleverd. Zakendoen met HHE is een aanrader :slight_smile:

Met Hans is het prettig zaken doen, goede communicatie, heldere afspraken een echte aanrader voor iedereen.
Graag tot een volgende keer(tu)(tu)(tu)

Opnieuw zaken gedaan met Hans, alles perfect geregeld!

En vandaag weer een hele leuke en gezellige ontmoeting gehad met Hans, met recht een aanrader voor iedereen. Weer veel moois gezien voor de toekomst…

Eric

Van Hans 2 Seiko’s overgenomen. Netjes ingepakt en snel verstuurd. Prettige communicatie, aanrader dus!
(tu)

Prima deal met Hans, voor herhaling vatbaar (tu)