Hij is onderweg naar Holland de SEIKO SRPA11

Komt helemaal goed Tiaz !!

1 like

Mijn beste,

Wat een vrolijke klok!!
Goed hoor!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Ziet er geweldig leuk uit. Hier gevonden. Passthewatch. $151. In stock.

Veel plezier er mee :thumbsup:

1 like

Was toch niet zó moeilijk te vnden
:wink:

Niet zo heel moeilijk moeilijk te vinden misschien maar wel lastig. Vooral omdat dit model voor mij totaal onbekend was. Dit is weer zo’n typisch Seiko model dat je eigenlijk (bijna) nergens ziet of tegenkomt. Een “onder de radar” model. Daarom voor mij extra aantrekkelijk. En ik ben nu eenmaal gek op geeeeel :slight_smile:
Heb er al vijf. Volgende week zes. En hopelijk komen er nog een aantal bij.
Wordt altijd blij van een gele klok !!

1 like

Wie zou er niet blij worden van een zonnetje aan zijn pols :sunny:

Love your enthousiasme👌. Daarnaast is t idd de kick om niet alledaagse 13 in een dozijn te vinden👊

Ik heb twee gele Seiko’s en vroeg me al af of dat niet te veel was…
Maar nu ik weet dat er mensen zijn die er ZES hebben kan ik ze rustig alletwee houden!

1 like

Nu nog de :sunny: in de lucht. Brrr… wat n hondenweer vandaag

@SeikoFan49 Neem aan dat je hem al binnen hebt?? Benieuwd hoe 'ie er IRL uitziet!

Ja, belofte maakt schuld!:wink:

Vermaken wij ons intussen alvast maar met een plaatje van het internet, van dit zonnige horloge op deze frisse herfstochtend.:sunglasses:

Het is inderdaad wel een knaller!

1 like

Sorry TagEd, helemaal vergeten.
Maak vandaag nog foto’s !!

1 like

Ah jak… een Haribo macht Kinder Froh horloge…

Mooie klok!! Heb je trouwens de SRPA11K1 of de SRPA11J1 (MADE IN JAPAN op de wijzerplaat) kunnen bemachtigen?

Vind dit een erge leuke serie, zijn er in alle kleuren vd regenboog. Ik probeer alle J-versies bij elkaar te verzamelen, vandaar mijn vraag

Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind hem PRACHTIG !!

2 likes

Veel te laat maar hierbij toch nog de foto’s.

Samen met z’n grote SUN PADI broer.

6 likes

Nee, heb de SRPA11K1 of de SRPA11J1 (MADE IN JAPAN op de wijzerplaat)
niet kunnen bemachtigen. Misschien maar goed ook want de poet is op :slight_smile:

1 like

Zie het nu op de foto’s, je hebt de SRPA11K1.
Geniet van je mooie nieuwe aanwinst!

Ik heb wat met geel, dus ik kan deze klok wel waarderen. Veel plezier met de aanwinst!
Die ribbelbanden vind ik wel erg lelijk, dus die zou bij mij snel in de bak belanden. :grin:

Gefeliciteerd! Ziet er goed uit!

En die PADI SUN is ook erg lekker, trouwens!

Nou weet ik dat die laatste best behoorlijk aan de maat is. Dus die SRPA is wel echt een joekel, zo te zien!:scream: