Hoe ver reizen om een klokje te kopen

Alleen de reistijd, want auto van de zaak :wink: net als @Bartbeemer

1 like

Morgen ga ik met een forumlid afspreken in Zwolle. Normaliter anderhalf uur met het OV vanaf mijn woonplaats. Echter, met de gladheid hier in het Noorden hoop ik dat ik dat red.

Een Oris Artelier big date met donkere wijzerplaat 2008.
kan de link niet pasten op men gsm…

En dan ook nog het liefste in de baas z’n tijd? :wink:

oh , ja natuurlijk, als ik het ticket zelf had betaald :wink: maar dat was voor de rekening voor de verkoper (uit eigen doos dus) als ik het klokje zou nemen ging de ticket prijs van het overeengekomen bedrag af , als ik hem niet zou nemen moest ik het ticket zelf betalen

4 likes

Ik ben ooit in totaal 1100km gereden naar Flensburg (D) vlakbij de grens met Denemarken, maar dat was voor een complete workshop, als ik zoiets voorstel aan mijn vrouw dan roept ze “Roadtrip!” en is ze al op zoek naar een hotelovernachting… was trouwens een topdeal: Workshop ingekocht - Picture overload!

3 likes

Einde van de maand naar Keulen… :smile:

1 like

Dat gaat niet lukken, heb maar een kleine regio in oost-vlaanderen en waals brabant ;- ) dus zelfs zuid Nederland is geen optie in de baas zijn kostbare tijd. Of er moet iemand toevallig interesse hebben om een nieuwe MAN vrachtwagen aan te kopen en die persoon woont dan toevallig in SC Heerenveen;-) dan is mijn verplaatsing wel verantwoord!

1 like

Heb ik gelezen!

Ik ben wel eens naar Chicago gevlogen, maar eerlijk gezegd, was dat meer voor het familiebezoek. :smile: Ik had er tevoren wel rekening mee gehouden en alvast wat horloges op eBay en WUS naar familie laten sturen. Maar jullie kennen me, alleen zeer beursvriendelijke modellen. Enkele zijn inmiddels alweer verkocht, en ik heb er geen verlies op geleden…

2 likes

Glad? Ai, hier in midden BE nog 8 graden buiten :wink: zijn winterbanden eigenlijk verplicht in NL?

Helaas alleen andersom. Werken voor de baas in mijn eigen tijd.

Lopen is verkopen! Bellen is gebeld worden!

Hart voor de zaak en de zaak hard voor mij.

7 likes

Spekglad op sommige plekken.
Hier kwakkelt het rond het vriespunt.

En weer on topic :wink:

1 like

vrachtwagen met puddingbroodjes gekanteld?

1 like

Nein! :wink:

Hahaha. :slight_smile: ja helaas wel. Gelukkig sturen we nu een vrachtwagen met maanzaadpitjes om nog wat grip te verkrijgen.

1 like

Dus de meesten hebben er heel wat voor over om een mooi klokje te bemachtigen. Fijn dat te lezen, stelt me alweer wat gerust dat ik toch niet de enige “gek” ben die er 800 km voor over heeft. Dank voor reakties allen!

204 km heen en dus ook weer 204 km terug.
Voor een nieuwe TH aquaracer.
408 km op een avondje vind ik wel genoeg.

Mika

1 like

Op oudjaarsavond reed ik ongeveer 92 km heen en weer 92 km terug, in totaal dus 184 km en het was zeer zeker de moeite waard; een Titus Calypsomatic 3552.

1 like

In afstand een kleine 400km. In rijd daarentegen 8u onderweg dankzij de Belgische verkeersinfrastructuur.

Grootste baalfactor was dat 's morgens de airco van de wagen brak en het 33 graden was die dag.

Maar was iedere seconde in de oven waard want ik was een grail rijker (Tag Heuer Calibre 16)

2 likes