De horloges hierin is mijn Hamilton collectie (100+).
Daarnaast nog 28 andere merken. De meesten draag ik nog, maar niet wekelijks.
Mooi man, je moet een museum beginnen. Staat echt heel mooi opgesteld.
Natuurlijk gelijk benieuwd naar de andere 28 merken.
Even een bookmark aangemaakt, en dan vinden ze hier 10 al veel. @Slin baas boven baas die @kwrodennl
Maar de grote vraag waar we allemaal aan voorbij gaan; Hoeveel horloges heeft @anon76864228na inmiddels? Al 9 jaar niet meer gezien, maar een beetje reactie kan soms 13 jaar op zich laten wachten.
Ik heb 7 horloges. Allen nieuw gekocht, in verschillende prijsklassen. Ik verwacht eigenlijk niet dat ik snel zal verkopen. Ik kan er nu eenmaal moeilijk afstand van doen. dus verwacht dat mijn collectie langzaam zal groeien. Al zou ik het ook zonde vinden als er horloges tussen zitten die ik echt nooit meer draag.
Bruut hoor
De andere merken zijn op het hf al eens langs gekomen, maar betreft in willekeurige volgorde Nomos, Rado, Junghans, Bulova, Rolex, Laco, Elysee, Bruno Söhnle, Swatch, Casio, Citizen, Seiko, Poljot, Prisma, Diesel en Frederique Constant.
De titel van dit topic irriteert me.
Edit: gefixt.
@anon76864228na is anders wel een snelle jongen! Check zijn statistieken:
Binnen een minuut leestijd,
249 berichten lezen
Kwaliteit boven kwantiteit in mijn geval.
De echte blijvers beginnen zich langzaam te vormen, de rest maakt dan weer plaats voor iets beters. Soort evolutie in de collectie. De teller staat nu op 10 stuks.
Je past nu serieus een titel aan… Die al 13 jaar zo bestond
Irriteert het ook in een reactie? Hoeveel horloge’s?
Stop!
Denk het niet…wil juist minderen
Dat zeggen alle verslaafden!
Nee joh, gewoon doorgaan, heb zelf die ijdele hoop ook al laten varen.
Ik kan op ieder moment stoppen, als ik wil …
Hahaha …
Kwam overigens ook dit topic nog tegen, wist dat er een recenter topic was. Gewoon leuk om door te bladeren.
Doelde meer op de foto’s aangezien de Hamiltons zo mooi zijn tentoongesteld.