Hoi ik ben Jeff

Hallo allen ik ben Jeff uit Alkmaar inmiddels 60 jaar oud.
Draag al klokjes van af dat ooit heb leren klok kijken dus dat is al een tijdje.
Heb inmiddels een stuk of 20 verschillende maar mijn sorten klokjes varieren vaak.
Kwam op dit forum omdat ik iemand waarvan ik een horloge van zou overnemen googelde.
Hij kwam er goed uit dus nu maar hopen dat hij na dit weekend het klokje opstuurt.
Heb er zelf ook nog wel een paar waar ik van af wil dus ook ik ga mij op jullie marktplaats storten.

24 likes

Hoi Jeff, welkom op het forum.
Ik moest even aan deze film denken bij het lezen van je naam:

Wat voor een horloges heb je, en heb je er foto’s van.

Oh btw:

Hiervoor zul je eerst een actief lid moeten worden alvorens je rechten om te verkopen krijgt :slight_smile:

13 likes

Welkom jeff

Ik was net aan het proberen uit te vinden hoe dat in zijn werk gaat

1 like

Welkom Jef en veel plezier op het forum

2 likes

Welkom op het horloge forum en veel plezier hier!

Bedankt prettige info kan ik tenminste wat mee

2 likes

Wekom Jeff!

Welkom, veel lees en deelplezier hier op dit geweldige forum👍

1 like

Welkom Jeff. Veel plezier op het forum. Ben benieuw d naar wat je in de loop der jaren allemaal hebt verzameld.

Hoi Jef!!

Welkom Jeff en veel plezier op ons leuke en leerzame forum!

Hallo Jeff,

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Ik wens je heel veel plezier en heel veel mooie horloges toe!:slightly_smiling_face:

Oh ja: we zijn hier allemaal gek op plaatjes…sterker nog: zonder plaatjes telt het hier niet. Dus laat de foto’s van jouw klokjes maar komen…:wink:

2 likes

Hoi Jeff,

Welkom, dit is inderdaad een heerlijke plek om veel (te veel) tijd door te brengen.
En ja, we zijn nogal visueel ingesteld. Ben benieuwd!

Alex

Welkom :sunglasses:

Welkom!

Ha een plaatsgenoot :smiley:
Welkom…!

2 likes

Van harte welkom!

Welkom :grin: