Honey-Badger

Ook ik ben ten prooi gevallen aan de flipperitus van Tom :smile:
Vlotte transactie, netjes verpakt, klok zoals omschreven.
Een dikke PLUS voor Tom (Honey_Badger)!

Gisterenavond Honey-badger (aka Tom) met aanhang op bezoek gehad voor een ruil. Ruil was naar wederzijdse tevredenheid en het was erg gezellig. Ook het geluk gehad om nog wat andere stukken uit zijn prachtige verzameling te kunnen bewonderen. Al met al zeer tevreden, dus. Thnx Tom!

1 like

Mooie Casio overgenomen. Erg blij mee, snelle serviceđź‘Ť

1 like

Tom heeft een Natootje van me gekocht, prettige communicatie!

1 like

Even zijn nieuwe naam onder de aandacht brengen. Heb weer eens een klokje van Tom overgenomen. Gewoon omdat ik weet dat het altijd betrouwbaar en goed is.

Thanks Tom!

1 like

Omega overgenomen van Tom. Vriendelijk ontvangen met een kop koffie en de andere horloges bewonderd van Tom. Helemaal top!

Dikke :thumbsup: voor Tom!
Fijne overdracht & top horloge.

Na een aantal vlotte prettige pb’s snel tot een goede deal gekomen.
Bij het ophalen een hartelijke ontvangst, maar vooral ook een hartstikke leuke avond.
Bedankt Tom en tot op de motor!

1 like

De Tudor Pelagos overgenomen van Tom…fijne goede duidelijke communicatie en de afhandeling was ook prima. Onder het genot van een kopje koffie het horloge bekeken en was precies zoals vermeld aan me !

Tom dank je en een aanrader is mijn mening :+1:t2: Zou zo weer zaken met Tom doen.

1 like

Binnen een paar minuten na plaatsing mijn Oris rubber band aan Tom verkocht, gaat lekker soepel allemaal. Heb nu (even) niets te koop, jammer genoeg… Veel plezier met de Oris en deze band :+1:

1 like

Dijk van een Edox overgenomen van @Honey_Badger, in de ad omschreven als nieuw en dat was hij ook. Bombproof verpakt ook :+1:

Zojuist een mooie Damasko van Tom mogen ontvangen.

Alles van voor tot achter is zeer goed gegaan, de manier van communiceren, het op de hoogte houden van de verzending, het hufterproof inpakken van het horloge.

En wanneer het pakket is ontvangen exact zoals omschreven. Zeer zeker een aanrader, ging het bij iedereen waarmee op internet wordt gehandeld maar zo soepel.

Jeroen

1 like

Net Tom de deur uitgezet met mijn Damasko DC58.

Aardige kerel, leuk gesprek en top afhandeling.

1 like

Likewise! Mijzelf nog onder een boete uitgeluld dus mijn avond is weer goed :wink:

1 like

Vandaag met wat heerlijke espressootjes een horloge overgenomen van @Honey_Badger. Het horloge is top en zo ook de ervaring!
Nogmaals dank voor de deal Tom, het was erg gezellig om het met een mede horloge liefhebber weer over van alles en nog wat te hebben. Anytime again!:+1:

2 likes

Het genoegen was geheel wederzijds! Onwijs gezellig!

1 like

Van @Honey_Badger heb ik een prachtige vintage chrono overgenomen. Het contact was heel prettig. Hij is het horloge zelf komen brengen. Tom is een zeer vriendelijke kerel, een aanrader!

1 like

Was gezellig!

1 like

Zojuist van Tom @Honey_Badger een Pam 372 overgenomen. Aanrader! Horloge is exact zoals in de ad omschreven.
Nog bedankt voor de koffie :smile:

1 like

Leuk je ontmoet te hebben. Veel plezier ervan! Hij is echt bij een liefhebber terecht gekomen.