Horloge blog gestart www.geklokt.nl

Hallo allemaal,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik ben een Nederlandstalige blog gestart over horloges, getiteld www.geklokt.nl. Het is een mix van verschillende soorten horloges en 100% wat ik zelf leuk, mooi of interessant vind.

Heb al een tijdje op Pinterest een horloge “bord” en het leek me leuk om dit aan te vullen met een blog. Beetje gestyled a la wornandwound.com waarbij je op categorieën kan bladeren door de verschillende horloges.

Op dit moment nog voor 95% kwarts aangedreven horloges omdat die het meest dichtbij mijn eigen financiële mogelijkheden komen. De Hublot, Patek Philippe, Audemars Piguet en Breitling zal je er (tot op heden) niet vinden (meeste ook niet mijn smaak).

Ik ben wel iemand van de homages, zoals de Bauhaus Junghans die door meerdere merken is geïmiteerd of gebruikt. Hiervan vind je een lijst die ik blijf aanvullen als ik weer iets vind. En voor de Omega Speedmaster wil ik hetzelfde doen.

Voor de sint- en kerstshoppers heb ik een blog gemaakt getiteld “10 horloges met een prijs onder de 100 euro, voor Kerst of Sint”. Toch nog moeilijk om een dergelijke lijst samen te stellen uit het gigantische aanbod. Timex Weekender en Komono Magnus konden niet ontbreken (iemand nog tips, laat het me weten).

Van de horloges die ik zelf in bezit heb wil ik nog eigen foto’s toevoegen. Foto materiaal is nu 100% Google images ;-).

Reacties en suggesties zijn altijd welkom. Ook als iemand het leuk lijkt om zelf items toe te voegen.

Marten Hoekstra

7 likes

Ziet er netjes uit Marten lekker overzichtelijk,

gefeliciteerd & succes !

grt. Gerard

Succes! Ziet er overzichtelijk uit.

Heb de link bij de favorieten gezet. (voorlopig :slight_smile: )

Succes

Herman

Mijn beste,

Goed hoor. :+1:
Ziet er fris en overzichtelijk uit!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Prima blog!! Ga zo door zou ik zeggen…

Grt. Marco

Goed dat je bijvoorbeeld bij het Alessi horloge niet de verkeerde specs van de verkoopsite hebt overgenomen
( ze verkopen deze als 24 uurs horloge, maar dat klopt niet )

komen er nog interviews / youtubes ?

Onwijs leuk !! Ziet er goed en uitnodigend uit. :thumbsup: :ok_hand:
Weer een tab-blad erbij dat pemanent open blijft in mijn browser :joy:

Jammer dat het bloggen uit de mode raakt. Deze wordt nauwelijks ge-update.

Waarschijnlijk omdat de ts te veel bezig is met verkopen via HF :wink:

4 likes

Nice :ok_hand:

Nog net op tijd mijn reactie aangepast inderdaad :sunglasses:

Heb die blog toch maar altijd “amateuristisch” gevonden…

image

4 likes