Ja en? Geef lekker je geld uit waaraan je wilt.
Voor de een is dat twee weken wintersport, voor de ander houtbewerkingsspullen, voor nog een ander zijn motor en voor de leden hier vaak horloges…
Ja oké, met een beetje geluk een of andere afgetrapte miata ofzo. Maar goed mijn clio is een 1.6 16v met 110 pk dus die wil ook wel.
Nu nog een planga erbij… En toppie!
Mooie Minerva en het uurwerkje van Shimano is ook prima!
Ja zeker! Hij loopt echt als een zonnetje. En niet te duur
Ik heb een collega in Lopik en eentje in Roggel. En tot slot eentje in Ravenstein. Die hebben allemaal voltijd banen, kinderen en relaties. Dus twee punten:
Een normaal mens met een normale dagbesteding heeft helemaal geen tijd voor die flauwekul. Ik heb geen tijd om een uur in de bus naar Zwolle te zitten, of drie kwartier naar Lelystad, om vervolgens naar Den Haag af te reizen over drie stations, om daar een leenfietsje te pakken teneinde bij m’n klant aan te komen. En zij ook niet.
Ten tweede: Die buitengebieden hebben we door het hele land, Henk. Da wittegij ook.
Zie Henk. Het is een geintje.
Als we het over uithoeken hebben. Ligt totaal in een zwart gat tussen de grote steden in. Het was niet te doen om daar met het OV te komen ondanks dat het hemelsbreed niet ver was.
Ok ok… voor 6u AM mag dat best.
Al bekend… type een end weg zonder te controleren …
Is maar een forum.
Mijn horloge is duurder dan mijn fiets.
Haha, ik bedoel dat ik even moest zoeken wat dat ook al weer is
Haha hier hetzelfde😂
Maar ik draag een horloge ook vooral omdat ik hem vind…
Ik heb alleen een beetje dure smaak😅
Wij hebben 2 auto’s…niks bijzonders maar net zoals mijn horloges wel in goede staat en goed onderhouden😉
Beetje voor de vorm is wel lekker
Dit is ook een hobby van mij en ze is voor mij een kostbaar bezit kostbaarder dan mijn horloges en auto’s, ook al kostte ze maar 400 euro.
Best veel voor een grote hamster
Ze is zo lief ik geniet er elke dag zo van.
Was er niet een lid die een gouden Nautilus had en een Toyota igo (speaking of, hopelijk geen hekel aan 5g masten)
Volgens mij reggie ofzo? Edit : @rezzy
Altijd fijn als deskundigen ook even meedenken.
Ik geef helemaal niks om auto’s dus die is makkelijk. Motor wel, maar ik hoef niet meteen een dure motorfiets om plezier te hebben. Op pak en helm ga ik niet bezuinigen.
Qua horloges zit ik waarschijnlijk in de middenmoot hier. Een paar Omega’s en Longines, en nog wat andere leuke modellen. Ook daar hoeft het voor mij niet meteen (relatief) duur te zijn om er plezier van te hebben.
Dit dus.
Heb ook een lichte fetish voor goede messen die als tools gebruikt worden.
Tegenwoordig niet veel meer in huis omdat ik altijd naar dezelfde terug grijp. De gekende carbonsteel Mora als manusje van alles, een Fox vouwmesje voor het lichtere werk en edc en voor het zwaardere werk zoals batonning ea een Bernie Garland Recurve Bushcrafter.