Horloge Hobby voornemens 2017

wake up :wink:

2 likes

Geen punt, de meeste noemen het al niet meer als voornemen.
Zijn we al “vergeten” :joy:

2 likes

Altijd goed!

Misschien een IWC Aquatimer Chrono, of… of… ach zoveel moois. Ergens ver weg zegt een stemmetje, een Rolex…

Heel misschien m’n 1e gouden…

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Precies, die dus. Maar dit is de re-issue, of niet? Ik heb liever een seventies versie, en als het even kan een beetje faded.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Dit jaar heb ik me, in vergelijking met de jaren ervoor, redelijk gedragen. Qua aantallen dan. Qua uitgaven was het tot nu toe een “topjaar” :grin:
Ik wil deze lijn volgend jaar doorzetten. Heb me voorgenomen om 1 serieuze aankoop te doen. Maar het lijstje is nog lang.
Eerst maar eens een shortlist maken en mijn horlogekist verder opruimen.

1 like

Das toch een verdomd mooi ding die Magrette, zeker met de grijze bezel.

1 like

Ik ben er ook nog steeds over aan het nadenken.
Op de een of andere manier laat hij me niet los.

Dat is nou toevallig! Je had ze zaterdag alledrie op de eettafel liggen! :smile:

Persoonlijk vind ik de Speedmaster en Navitimer te veel in dezelfde lijn zitten. Ik zou een van de twee kiezen en de rest van het budget besteden aan een mooie dress watch. Een vintage Datejust misschien?

Succes met de keuze! :+1:

1 like

Toeval indeed @Yorick of bestaat toeval niet…?

Ik zal in 2017 eens proberen wat van de collectie te verkopen en geen aankopen te doen.
ben benieuwd hoelang ik het weer kan volhouden :blush:
: groetjes Luce

Dit is een 69 er die een opfris beurt heeft gehad

Oh. :blush:
Erg mooi opgeknapt! Zo een wil ik er ook wel. :thumbsup:

Vorige week mijn 1e Rolex gekocht. Nooit gedacht dit te gaan doen, maaar ja…

Dacht in het verleden dat het veel leuker was om meerdere horloges voor dat geld te kopen…

Echter nu ik hem heb heeft het toch iets “magisch” wat moeilijk te verwoorden is.

Misschien in 2017 nog wat opschonen en er nog 1 bij??? Als budget het toe laat. Maar ben nu wel effe klaar gezien de grote investering.

16 likes

hink nog op een paar gedachten…

  1. Een Tudor BBB. De kans is groot dat die komt. Dan gaat de Hamilton Pan Europ blue (LE) in de verkoop. Maar het kan ook zomaar de Breitling Superocean Heritage worden.
  2. De Omega speedmaster 3313 verkopen en een speedy met pandadial er voor terug kopen
  3. Wel of niet de HF 2016 houden (dat beslis ik pas als ik hem in het eggie heb gezien)
  4. De speedmaster 3313 houden en er een speedy met pandadial bij kopen.

Ik denk al een paar weken over what to do, maar ben er voor mezelf nog niet over uit… Is ook een budgetkeuze. Lastig allemaal.

1 like

ja lullig dat het (bijna altijd) op geld aankomt he, toch? :slight_smile:

2 likes