Horloge Hobby voornemens 2017

De Blumo is besteld. :sunglasses:
Kon niet wachten tot 2017.

2 likes

Haha, top man.
Alvast een dikke proficiat, we zien hem wel verschijnen met een NA topic :+1:

1 like

inderdaad een mooie klok de smp automaat, heb hem al 13 jaar,en vind hem nog steeds geweldig , gaat niet meer weg!!!:slight_smile:

Hoop op het einde van het 1e kwartaal alle schade van de hagelstorm afgewikkeld te hebben. Eind mei 3 maanden Frontex en hoop daarna mezelf te verwennen met deze:
http://a5.files.acquiremag.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,q_80,w_620/MTM5Njk0NTY0ODAwNzM0Mjk2.jpg

12 likes

Ik hoop een 3e icoon toe te voegen, maar de vraag is welke? Misschien een Datejust of een PAM? Mits een mogelijk aanstaande verbouwing geen roet in het eten gooit…

3 likes

zo, op de valreep van 2016 zijn we clean op weg:

beide horloges zijn eruit, de Nite gecancelled, en deze is nu onderweg


en deze staat nog op pre-order

prettige kerstdagen allemaal :christmas_tree:

9 likes

Jeuk!

10 likes

Er uit

Er in

3 likes

Was jij toevallig degene die dit horloge (meen van een oud brandweer man of zoiets volgens t verhaal) via dit forum op de kop hebt getikt?

Voornemens…niet veel meer. Althans, dat zeg ik nu. Minder flipperen. Wellicht een kleinere kist, en toch wat flipperen. Misschien daarvoor wat high end in de plaats. De Damasko van @anon50762135EV danwel @SwedishChef staat op de verlangslijst. Of toch niet flipperen en wat bandjes erbij. Eigenlijk geen budget, want verhuizen, verbouwen en een dochter die vanalles nodig heeft. En een vrouw. Oh ja en ik heb ze een kitten beloofd…
Godver wat een keuzes. Maar goed on topic: ik weet het niet :disappointed_relieved:

5 likes

Klopt, door mij aan Dimiri verkocht. Hoogst uitzonderlijke staat dit klokje.

Kak…zat toen nog maar net op t forum en was net te laat. Had m graag gekocht.

Prachtig klokje (understatement).

1 like

Ja! Ben er nog steeds helemaal mee in mijn nopjes :smile:

Ergens onderaan, hoop ik? :wink:

Mijn voornemens zal ik een beetje moeten bijstellen. Mijn functie is opnieuw gewogen; per 1 januari komt er een schaal bij. :sunglasses:

7 likes

Hele jaar niks kopen en dan met de kerst wat leuks halen. Oh en de Squale aan Jorrit verkopen. Ook een voornemen. :joy:

2 likes

Dat hoop ik ook :wink:

Hoppa :ok_hand:

2 likes

Ik ben nog aan het twijfelen tussen een chrono of een dikke duiker.

Mocht het de Hanhart Poineer MK I worden dan koop ik er een Citizen Aqualand bij om zo toch de hardnekkige duikhorlogeverslaving het hoofd te bieden, heb ik gelijk weer een quartz duiker/beater en ana-digi in m’n collectie.

Groeten,

Noel.

1 like

In ieder geval 2 Seiko’s (2012 en 1978) en voor de rest zien we wel weer. Meestal gaat het redelijk impulsief bij mij :wink:

1 like

Bloedmooi die UG Polerouters! :thumbsup:

Groeten,

Noel.

2 likes