Horloge hype

Longines Legend Diver (LLD)

De Gshock? Of zo’n simpel ding van een paar tientjes?

Heb je 2,5 jaar ?

2 likes

Er staan er 3 te koop in het blauwe gedeelte

Hahaha, … :joy::joy::joy:

Pblxs

PS Je zal mij nergens zien schrijven dat ik Rolex “maar niks vind”. Hooguit de mensen die ermee lopen te pronken en het alleen maar over geld hebben. :wink:

8 likes

Deze: https://www.horlogeforum.nl/t/casio-goldenboy-a500wga-9df-only/177362

1 like

Ik zie/hoor niet meer zoveel m.b.t. Panerai. Een paar jaar geleden moest elke succesvolle 40’er er een hebben.

2 likes

Ik vind veel Rolex horloges geweldig. Heb er ook een paar. Maar het groene deel negeer ik ook grotendeels. Wat een slap geouwehoer vaak. Dus ik begrijp @junior wel.

On topic: Rond Panerai is het erg stil geworden, zo lijkt het.

6 likes

Das ook niks nee…

en dat is je goed recht natuurlijk. Ik vind alle soaps daar heerlijk. Horloges zijn immers .aar de helft vd reden waarom het forum leuk is.

Grote verschil is dat ik niet met enige regelmaat posts van jou zie waarin je bovenstaande quote kenbaar moet maken.

5 likes

De mode verschuiving naar kleinere horloges zal hierin ook mee spelen. Die dingen zijn bijna allemaal 44mm+

1 like

Ja dat denk ik ook wel. Ik vraag me af hoe dat zo is gekomen.

Anno 2020 is de mode wat verandert en dat speelt Panerai parten aangezien het niet echt een merk met een constante traditie is.

Dit is niet meer hip.

3 likes

Ik denk dat de marktpositie van Rolex hier ook invloed op heeft. Dit omdat 95% van hun horloges <40mm zijn.

2 likes

Als mijn opa er bij zou lopen als die meneer met het witte haar, zou ik hem prijzen voor zijn “hipheid”.

4 likes

Als je in Raalte of Spaubeek zou wonen misschien wel ja. :joy:

4 likes

Oh man wat een hel was dat. van Je zag vooral meisjes van 17 ermee lopen, plus een tiental leden van het HF.

4 likes

Ziet er nog altijd fancier uit dan die 20 jaar oude overhempjes -en broeken die de gemiddelde bejaarde in een bejaardentehuis draagt.

1 like

#Midlifecrisis

1 like

Neuh, voor lul lopen. Of gewoon nerd zijn, maar dan mag het :nerd_face:

1 like