Horloge hype

Ja.

Ik heb er een hekel aan dat bij elke post er wel ergens een mier onder een steen vandaan komt om te roepen dat het echt niet kan. In dit geval om zelf verzonnen redenen ook nog.

Het stoort mij dus ja.

Op enig moment was de SUS 4S15 ook populair, maar je hoort er weinig meer over.

Dat geeft toekomstige versies weinig hoop, ben benieuwd hoe het de huidige versie zal vergaan. De tijd zal het leren, vast een reminder naar dit topic zet voor augustus 2021.

1 like

Sterkte daarmee.

Rado hyperchrome. Mooi door zijn eenvoud en zeer ingetogen.

Die Submersibles … :purple_heart:

1 like

Die invicta 1953 moet ik aan denken :+1:t2:

Stuckx the Bull, hoor je inderdaad weinig meer over.

1 like

Dat was m!

je bedoelt @25tien ? Die is hier toch nog gewoon. Het enige dat mij nog bijstaat is dat hij ging trouwen en ondertussen al dat gezeik er gratis bij had. Dat vind ik wel sneu. Kan ik nog steeds wel iets leuk over tekenen hoor :joy:.

3 likes

Kijk nou eens, hij is er nog.

Wissik niet!

En inderdaad, dat klopt

1 like

Nou zeg. Maar ik snap het wel hoor.

3 likes

Hoe mooi ook, op HF (en internationaal) de Speedmaster Speedy Tuesday. En Heuer, vooral veroorzaakt door de gladjakkers van Hodinkee.

1 like

@25tien

16 likes

Enicar is ook een tijdje een behoorlijke hype geweest, vooral de Sherpa volgens mij.

1 like

Dat was destijds inderdaad wel héél sneu; slechte leverancier en extreme vertraging van de uitlevering van de HFLE horloges en daarna bleek de kwaliteit van de horloges ook nog eens érg slecht. :thinking:

25tien had beter verdient!

Horloges op tijd uitleveren is niet zo makkelijk als het lijkt…

3 likes

Die gewone dressmodellen van Enicar vind ik niet zo spannend, maar voor die sport- en duikhorloges loop ik nog steeds wel warm. Jammer dat je daar tegenwoordig alleen 2,5k voor moet meebrengen, want dat heb ik er dan weer niet voor over.

2 likes

Hoe gaat het in die Rolex NL facebook groep met cokehead-leader?

Misschien als jullie hem uitnodigen op HF?
Dan heeft @Jurk weer wat te tekenen.

2 likes

Wie is dat?

Ik heb al genoeg aan jullie hoor. :kissing_heart:
Let maar op zondag

1 like