Horloge Jort Kelder

Niets. My point exactly :wink:

2 likes

Nou, stijlicoon is misschien niet de term. Maar hij is natuurlijk wel al heeeel lang bezig met het onderwerp. En hij heeft in ieder geval zelf ook een herkenbare eigen stijl. Qua horlogekeuze hier, leuk. Niks mis mee!

1 like

Ja, die Jort is echt wel te pruimen hoor.
Maar dat snappen de Rolexboertjes weer niet.
Lekker laten zo.

Grtz :sunglasses:

1 like

Leuk detail de blauwe envelop als Manchetknoop :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Kan dit topic niet gemerged worden met Bekende personen en hun horloge?

Zie het nu ook, de gehate blauwe envelop :grin:

3 likes

Technisch zeer zeker.

Ook alle topics betreffende Rolex, Omega enz. in het desbetreffende “… Only” topic pleuren dan maar?

2 likes

Jort verdient een eigen topic hoor! Laat al die andere RTL eenheidsworst maar in een ander topic zitten. Die Umberto wordt volgens mij gesponsord door IWC, dat is dan wel weer logisch want die gasten vegen hun kont nog niet af aan niet gesponsord wc papier. Zonde want hij heeft ook een oude stalen Daytona van z’n overleden broer. Die moet je dan toch gewoon dragen. Zou voor mij een no brainer zijn iig.

1 like

de eerste BN’er die vintage gaat ?
jees… we mogen wel opschieten met kopen, als de rest straks volgt rijzen de prijzen (nog meer) de pan uit

Jort heeft z’n Hanhart al wel een tijdje volgens mij

1 like

Jort heeft deze al jaaaaren.

Ja dat dus :blush:

ok, dat wist ik niet
hij heeft dus wel ‘echt’ smaak :wink:

1 like

En nu helaas gejat

4 likes

Da’s minder fraai, heb eenzelfde ervaring achter de rug.:angry:

Zo te zien heeft hij een paar straten verder meteen een andere aangeschaft (weten we ook gelijk waar hij de foto vandaan heeft): :grin:

https://www.chrono24.nl/hanhart/pilots-chronograph-reserved--id1630121.htm

1 like

Je moet zaterdagnacht ook niet op de Prinsengracht rondlopen. Dan vraag je erom…

Tja als je daar in de buurt woont dan heb je weinig keus. Maar goed: begrijpend lezen is ook een vak. Hij is niet overvallen

Is er veel verschil tussen beroofd en overvallen worden dan?

1 like

Ja dat denk ik wel ja