Horloge Jort Kelder

Amsterdam, Leidsche plein

Wow
 heftig hoor.

Bracelet of andere sluiting? Ik hoop het nooit mee te maken. Het is zo slecht voor te stellen dat je het niet voelt als ze aan je zitten. Maar ik moet me geen illusies maken.
Hoeveel % dekte de verzekering? En was dat kostbaarheden of inboedelverzekering
?

Standaard stalen band, en nee ik had het ook nooit verwacht. Maar ik was na een zwaar motorongeluk zeer slecht ter been en dus het ideale slachtoffer ondanks mijn twee meter.

Standaard inboedel verzekering maar dat is nog ongoing want heb formeel bezwaar gemaakt. Ze stellen dat er een afschrijving van 5% per jaar is op juwelen en horloges van boven de 450 euro. Dus reken maar uit wat de waarde van een 14 jaar oude Sub 16610 volgens hun is :angry:
Iets om rekening mee te houden voor iedereen hier, dit waren de hele hele hele kleine lettertjes die ik nog nooit gezien laat staan gelezen had.

2 likes

Gelukkig koester ik een sterke aversie jegens onbekende mensen. Mocht iemand met mij willen ‘tanzen’ dan maakt hij sneller kennis met de oud-Hollandse pootjelap dan je ‘‘verdomme mijn horloge is net gejat door een joviale Oostblokker’’ kunt zeggen.

3 likes

Onbetaalbaar! :+1::joy::joy:

Dat wist ik niet. Heb ook maar twee knoopjes open gedaan.

Volgens de telegraaf is het:
‘Het dierbare polssieraad is naast dierbaar ook kostbaar: het gaat om een Hanhart Fliegeruhr uit 1945, een pilotenhorloge met een waarde van meer dan duizend euro.’

Nu is meer dan 1000 euro een ruim begrip, maar ik zou er zeker het dubbele voor over hebben :sunglasses:

3 likes

Absoluut! :sunglasses: