Horloge kopen bij de Bijenkorf, wel of niet doen?

Diamontpoint van de Bijenkorf heeft een interessante aanbieding. (Tot 31-12)
Bij de aanschaf van een horloge van merken zoals Oris, Edox of ML vanaf €750 krijg je een bon van €245 .

Ik heb helaas niet de tijd om langs een bijenkorf te gaan, maar bestellen via de webshop kan ook.

Hebben jullie ervaring met het aanschaffen van een horloge bij de bijenkorf?
Al dan niet via de webshop?

Begrijp ik het goed dat die bon een korting op de VOLGENDE evt. aankoop is? Is dat idd. het geval = > no go!

Grt. Marco

1 like

Zal er toch ook vanaf hangen hoe scherp de prijzen van de horloges zijn. Bon is een leuk lokkertje.

Als je daar nog iets wilt kopen kan het een leuke aanbieding zijn.

Ik heb verder geen ervaring met de Bijenkorf, maar op zich zal het niet veel verschillen van een doorsnee juwelier waar ze geen verstand van horloges hebben (waarmee ik niet wil zeggen dat juweliers geen verstand van horloges hebben, maar er zijn er helaas genoeg die niet uitblinken in horlogekennis).

3 likes

Ik heb de Hamilton voor mijn vriendin daar gekocht. Verwacht geen hoogstaande kennis. Voor de rest geen bijzondere ervaringen.

Ik heb niks tegen kopen bij de Bijenkorf. Uiteraard heb je niet de ervaring van kopen bij een goede juwekier. Ik heb er ooit een ML gekocht toen die voor 50% gingen. Toen er jaren later iets mee was, moesten ze 'm opsturen. Werd heel netjes opgelost, niks over te klagen. Het is meer een soort internetaankoop in levenden lijve: als de prijs goed Is, gewoon doen. Zo’n bon is natuurlijk leuk als je er toch al 2 wilde kopen.

Ooit mijn eerste horloge gekocht. Een Tissot PRC200, doet het nog steeds prima :wink:
Bijenkorf is gewoon een betrouwbare partij dus als de prijs goed is, waarom niet?