Horloge naar sport

Want een Seiko kan niet mooi en niet duur zijn?

4 likes

Hij maakt mij ook woedend Timo.

Heā€™d better not be talking about that Zimbe Turtle.

3 likes

Oh, zeker wel. Maar ik doelde inderdaad op mijn specifieke

en niet op Seiko in het algemeen, waarvan ik het niet erg vind wanneer die op termijn een beetje karakter gaat vertonen in de vorm van krassen en butsen.

4 likes

Iets van een eqtui is handig (Ć  la de watchroll van @SuperC)

1 like

In bijna ieder geval niet duur :joy:

1 like

Als je hem toch mee wilt nemen schijnt dit je van het te zijn :slight_smile: TK: Casebudi travelcase

1 like

Niet meenemen. Als ik ga trainen is het enkel de G-Shock die meegaat naar het zwembad.
Als die gejat wordt of nat wordt is er niets aan het handje. Naja als het gejat wordt, is het natuurlijk wel sneu.

5x trainen is trouwens wel netjes. Ik train hooguit 3x per week. Op welk niveau speel je? En welke club/regio?

1 like

G-Shock, neem er dan wel eentje die zender gestuurd is, ideaal om ook je mechanische horloges op gelijk te zetten.

3 likes

Ik laat mijn horloge eigenlijk altijd in de auto liggen met voetbal. Tenzij ik weet dat de kleedkamer op slot gaat. In zoā€™n voetbalschoen tasje doe ik hem iig niet. Tussen alle sleutelbossen en telefoons geen goed ideeā€¦

In mijn geval verwacht ik niet dat men snel mijn horloge jat aangezien het dan wel gelijk heel erg op zal vallen hahaā€¦

1 like

Jaaaaa dat was zondag toch weer opmerkelijk. Hij stond weer netjes op tijd en automatisch een uur terug gezet. Altijd leuk om te zien! :+1:

1 like

Dat dacht Dolberg waarschijnlijk ook :joy:

5 likes

:rofl::rofl::rofl:

Goed puntā€¦ Ook dat ging niet bepaald onopgemerkt haha!

2 likes

Er is vast wel iets van een kluisje in het gebouw waar je je spullen in kan doen? Zo in je tas gaat echt een keer fout.

1 like

Nou dat dus. Maar ik doe er altijd een sok omheen en dan in het tasje.

2 likes

Training is ook vaak 3x per week + wedstrijd en lig elke week wel in het water om O13 & O15 training te geven.

Zelf speel ik bij VZC H1/H2, H1 speelt nu 1e klasse bond, speel je zelf ook?

2 likes

Ik heb een horloge voor het sporten en bewaar mijn wat mooiere horloge tijdens het sporten in een watch pod van Vario.

Heb er ooit een hele zooi gekocht via Kickstarter. Je kunt ze nu bestellen voor 18.95 ex verzendkosten. www.vario.sg

Dit soort dingen heb je meer trouwens. Even googelen op watch case of watch pod en je komt een heel eind.

Nee, ik speel niet :man_playing_water_polo: .
Ben zelf ā€˜gewoonā€™ zwemmer :swimming_man:

1 like

De spijker op zijn kop :+1:

Leuk hoor hoe je het opneemt voor de Seikisten, heel dapper :slight_smile:

OT: @dailyjan je zou een puoch kunnen nemen voor je horloge of als gezegd thuis laten. Met een pouch kun je wel wat schade tegengaan maar geen diefstal. Als ik ga zwemmen dan houd ik mijn horloge om maar dat is met gewoon zwemmen en het juiste horloge mogelijk. Bij waterpolo lijkt het wel wenselijk om geen horloge te dragen.

2 likes

Degenen die hier een G Shock adviseren zijn niet zo goed bekend met waterpolo. Een horloge is dan echt niet gewenst, en met wedstrijden verboden in verband met verwondingsrisicoā€™s. ā€œJa maar hij is van plasticā€ roepen helpt dan niet.

Ik zou iets voordeligs (en dat kan ook een G Shock zijn natuurlijk) meenemen en tijdens de training/wedstrijden af doen.

Gewoon lekker een g-shock die tijdens het sporten in mā€™n sporttas beland. En dat is al genoeg reden, ik wens geen enkel ander horloge mijn sporttas toe als verblijf :innocent: