Horloge / Pols Tattoo

Ik zie zo tussendoor stiekem wat polsen die vol gekliederd zijn.
Dus dat is waarschijnlijk wel een eigen topic waard.

Om even met een vooroordeel te beginnen (hebben we het maar gehad)
Mede paupers, criminelen, asociale, en tokkies :rofl:
Tattoo polsje met horloge foto!

[URL=http://s38.photobucket.com/user/R-Bos/media/IMG_2198_zpsongwykom.jpg.html][/URL]

3 likes

Je vergeet hipsters.

Ik vind tatoeages vaak wel mooi overigens.

1 like

Deze gaat ook leuk mee doen. Ik ga er voor zitten…

2 likes

Over horloge en tattoo zijn al meerder topics geweest dus wordt het niet een beetje errug saai ? Oké dan voor een keertje doe ik mee en mischien durven andere klokkengekken en liefhebbers dat ook ? Ik trap af met de Seikomod. by MarcoT --All leather all stars – tarrantula by Henk Schiffmacher.:grin:

5 likes

Aan inkt geen gebrek :sunglasses:
Dat mensen stigmatiseren kun je ze niet kwalijk nemen. Dat heeft te maken met de categorisatie door ons brein. Het is een volkomen natuurlijk proces. Pas wanneer we ons bewust worden van dit proces en relativeren zijn we in staat objectief te kijken naar een persoon ongeacht of diegene een tatoeage heeft, een hoofddoek draagt of rond loopt in een toze tutu :wink:

EDIT…objectiviteit is misschien niet de juiste woordkeuze…:laughing:

:v:

15 likes

Ik ben wel gewoon een tokkie :sunglasses:

19 likes

Maar wel met een dikke Seiko. :+1:t3:

1 like

Of het een pols betreft weet ik niet, maar onderstaande kwam ik tegen op Instagram en wilde ik graag even delen.

10 likes

Binnenzijde linkerpols. En rechts staat de -.

4 likes

Dat is voor de ANWB?

7 likes

Nee, voor humoristen zoals jij… :unamused:

6 likes

Ik ook :sunglasses:

8 likes

Nou vooruit dan. Slechte foto’s, maar toch.

10 likes

FDKKđź‘Ť
Dat was een mooie actie.

Yep, nog ergens een t-shirt liggen…

1 like

Moest eerst ff checken of ik wel het juiste forum geopend had,verwachtte hier eerder “mijn horloge met gemanicuurde nagels” :grin:

Zelfs op dit forum zitten ook echte mannen :rofl:

horloge draag ik niet op mijn rug maar wilde de mijne ook niet onthouden.
Gemaakt zonder machine nog old school met 1 naald.

dat horloge is niet goed te zien helaas

5 likes

Ik heb zelf niets met tattoos, maar bij het zien van deze plaatjes word ik toch nieuwsgierig: waarom eigenlijk die spin, slang, ± of doodskop op de pols?

Ik realiseer me hoe persoonlijk en betekenisvol een tattoo kan zijn, dus misschien wat te persoonlijk hoor. Maar voor mij wel het meest fascinerend.

gr, HJR

1 like

Nu nog even de rugspieren trainen met @anon50762135EV, dan zien ze er nog groter uit.

1 like