Horloge(s) van je partner

Wellicht leuk om het horloge / de horloges van je partner hier te laten zien. Zien we die ook eens. Is zij/hij ook aangestoken door het virus? Of regel jij de horloges voor je partner (zoals ik :wink:…)? Ben benieuwd!

Ik trap af met die van mijn vrouw:

6 likes

Moguh!

6 likes

Ow…shit, we zitten op een horlogeforum over onbelangrijke dingen te beppen en er wordt twee keer over het zelfde gepraat…Hoe kan de topicstarter zo dom zijn. Om verdere problemen te voorkomen zal ik vandaag maar niet over het weer beginnen.

2 likes

Is het niet leuker om alles bij elkaar te hebben?
En is het voor nieuwelingen (iedereen eigenlijk) niet makkelijker om alle informatie in 1 topic te hebben ipv verschillende topics te moeten doorworstelen?

In dit geval niet zo relevant maar ik ben er wel voorstander van om zoveel mogelijk bij elkaar te houden.

Er speelt ook nog een ander, ondergeschikt aspect mee. Technisch gezien is het beter om minder topics te hebben ivm de werking van de forumsoftware. Hoe minder topics, des te sneller het forum en de zoekfunctie. Heeft met de snelheid van de database te maken.

:joy::+1: Ik vind het altijd niet zo’n punt dat een topic ergens in een grijs verleden al bestaat, lekker belangrijk! On topic: mijn partner draagt een fitbit :sweat_smile::sob:

Als je het hebt over de twee topics die @Triplock hier als voorbeeld gaf dan hebben die twee topics toch duidelijk een ander doel. Het ene topic Wat draagt mijn partner vandaag kun je vergelijken met Wat dragen wij vandaag? Deel IX (misschien is dit ook wel een overbodig topic want de meste van de horloges in dat topic zijn wel al eens eerder gepost op het forum of erger zelfs in dat topic, of om het helemaal erg te maken worden sommige van de horloges, foto’s, in meerdere topics op het zelfde moment gepost) Het andere topic Partner horloges gaat niet noodzakelijk over de horloges van je partner maar over horloges die een partner hebben… dus duidelijk dat die twee topics niet de lading dekken die @G-J hier voor ogen heeft volgens mij namelijk welke horloges heeft je partner…

En hoogst waarschijnlijk bestaat er al een topic over die onderwerp maar blijkbaar was het niet zo maar te vinden gezien er tot nu niet een link naar een zelfde topic geplaatst werd. Dus ook voor nieuwkomers zullen die andere topics niet zo maar te vinden zijn… waarschijnlijk.

Het is rood en vliegt door de kamer: een ongestelde vraag!

Iedere vraag is al wel eens gesteld volgens mij, dus lekker boeiend. En net of de partners van de posters uit 2010 nu nog hetzelfde dragen als ze het virus te pakken hebben…

On topic:

Deze is naar mijn vrouw gegaan… Hier nog om mijn pols…

Nee ik reageer op @Franc1234. Dus meer algemeen over het plaatsen van dubbele topics.

Zoals ik al zei: “in dit geval niet zo relevant”.

OT: mijn vrouw draagt een Omega speedmaster triple date, een Timex Waterbury en een Seiko SNKL41.

1 like

Mijn verontschuldigingen, ondanks mijn poging om uw tekst goed te lezen was het mij ontgaan dat het een antwoord was op het antwoord boven uw posting (ook een beetje de fout van de software op het forum om dit niet altijd weer te willen geven). Maar mijn punt blijft dat de reeds aangehaalde topics niet hetzelfde doel hadden/hebben :wink:

Maar bij deze dus nogmaals mijn verontschuldigingen om uw tekst anders te begrijpen dan wat uw bedoeling was.

1 like

Volledig overbodig! En het vousvoyeren ook. :wink:

Ik weet niet eens meer of ik ook direct op dat bericht heb gereageerd. En het klopt dat een reactie op bovenstaand bericht niet als zodanig wordt gemarkeerd. Soms erg lastig inderdaad.

OT: Mevrouw Chlorophyl heeft horloges altijd leuk gevonden maar laat zich graag voorzien van advies mijnerzijds. Ze kan ook genieten van mijn enthousiasme en dat is prettig bij een eventuele aankoop. :wink:


Helaas…ze draagt geen horloges.
Ik zeg al jaren dat een blauwe 116234 heel mooi zal staan maar ze trapt er niet is. :laughing:
Maar ze laat mij gelukkig volledig vrij v.w.b. de aanschaf van horloges.

2 likes

Bedankt voor het begrip, maar het vousvoyeren zit er mij als oude Belg nog ingestampt en is moeilijk af te leren. Ik begrijp wel dat het voor mijn Noorderburen soms archaïsch en wat stroef overkomt maar het is de mij zo aangeleerde vorm om iemand aan te spreken…

1 like

[quote=“Horloge17, post:6, topic:166828”]
Wat dragen wij vandaag? Deel IX (misschien is dit ook wel een overbodig topic want de meste van de horloges in dat topic zijn wel al eens eerder gepost op het forum

Alles is al een keer voorbij gekomen en om jouw ergernis niet te voeden heffen we HF maar helemaal op. Dan kunnen die gladjakkers ook niet langer een foto crossposten.

[quote=“Horloge17, post:6, topic:166828”]
of erger zelfs in dat topic,
[/quote] Ja echt erg, gelukkig sta je op voor onze rechten.

Wat een moraalridder ben jij zeg

1 like

Gast! Je gaat echt los op de verkeerde!

Nog van de leg over je maan topic? :joy:

1 like

Mijn partner draagt een Tissot Couturier, met een gegraveerde tekst op het deksel (om ons eerste jaar samen te vieren). En het gaat goed, ze is nu aan het kijken voor een Baby G.

1 like

Het spijt me dat ik U tegen de borst gestoten heb, het was totaal niet mijn bedoeling om de moraalridder uit te hangen enkel om de bestaan gerechtigheid van dit topic te willen verdedigen (en inderdaad ik heb tegen de verkeerde persoon gereageerd maar ik heb daarvoor ook mijn verontschuldigingen aangeboden).

1 like

Nee hoor niet van de leg maar kijk naar het woordengebruik. Meneer vind plaatjes erg…
Maar goed als je het op een topic van mij wil aansturen mag dat ook.

Ik stop er weer mee want het gaat nu alweer fout en worden er niet relevante zaken bij gehaald.

Ik ben niet tegen de borst gestoten maar ik vind het vreemd dat je het plaatsen van plaatjes als erg beschouwd. Dat snap ik niet en komt nogal vreemd over, alsof dat niet zou mogen. En verder mag je alles vinden van mij, geen probleem hoor.

Ofwel heb ik mijn tekst verkeerd geschreven (ofwel wordt mijn tekst verkeerd begrepen) mijn bedoeling was dus zeker niet om te klagen dat bepaalde horloges meer dan 1 maal zouden voorkomen op de site, zelfs niet dat bepaalde foto’s meer dan 1 maal zouden voorkomen op de site…
De bedoeling van dat stukje was om aan te tonen dat ook dit topic (zelfs al zouden er andere topics met dezelfde inhoud zijn) ook recht van bestaan heeft.

Ik wil dus nogmaals benadrukken dat ik er totaal geen probleem mee heb dat er bepaalde foto’s of horloges meer dan 1 maal zouden getoond worden of dat dit nu in hetzelfde topic is of niet doet er voor mij niet toe.

En mocht mijn tekst dus onduidelijk geweest zijn dan wil ik mij hierbij dus verontschuldigen aan allen die mijn moeilijk leesbare of begrijpbare tekst gelezen hebben, en ik hoop in de toekomst duidelijker te kunnen zijn.

2 likes

Duurt altijd even, maar we zijn weer on-topic! :+1:

Hier heeft vrouwlief van alles, Diesels die niet op raken tot Panerais die het water nooit zullen bereiken.
Meeste heeft ze zelf een keer gekocht en het moet er voornamelijk ‘leuk’ uit zien.

1 like