Horloge voor de vrouw

Beste Jeroen, laat je lief toch gewoon domweg gelukkig zijn in de Dapperstraat met een DW. Probeer uit te gaan van haar behoefte. Jouw horlogeglans hoeft niet op haar af te stralen.

6 likes

Geef haar een hommage. Hebben vrouwen toch niet door :smile:

1 like

Laat haar kiezen wat ze wil …

Wie weet wil ze niet met 2k om dr pols.

3 likes

Als ze met een SKAGEN van 0,2 K tevreden is heeft TS 1,8K over voor een mooi horloge voor zichzelf :kissing_heart:

1 like

Ik lees hierboven berichten, die niet altijd even respectvol zijn voor vrouwen
Kom op!

2 likes

Ik, vrouw en daarbij eentje die het wél door zou hebben wat ze krijgt :wink: zou heul blij zijn als ik deze cadeau zou krijgen!!! Succes :v:t3:

5 likes

Breitling colt oceane

1 like

Is nu voor je vrouw of voor je vriendin?

3 likes

Ik heb laatst de longines conquest 29.5 mm gekocht voor mijn vriendin en die veel zeker in de smaak!!
En ruim binnen jouw budget :wink:

Hoe oud is je vrouw, en welk genre houd ze van?

Automaat vind bijna geen enkele vrouw interessant, dus probeer niet je eigen voorliefde aan haar op te dringen.

Succes!

1 like

Voor " de vrouw " :rofl:

3 likes

Misschien heb je hier iets aan?

2 likes

Mijn vrouw draagt best ‘stoere’ horloges waaronder een speedmaster maar deze vond ze helemaal niks! Gelukkig verschillen smaken maar ik kan me ook moeilijk voorstellen dat veel vrouwen dit mooi gaan vinden. :man_shrugging:

1 like

Breitling wings lady.
zelf ooit wezen passen met mijn vrouw,
Vond hem heel erg tof.

2 likes

Leuk dagje van maken. Vooral nu! Lekker rustig op straat en ook vast in de winkels! Leuke korting ook ? Wordt een stuk minder verkocht schat ik zo in.
In ieder geval haar zelf een keuze laten maken.

2 likes

Is mijn vriendin haha, nog geen vrouw. Zal niet lang meer duren (4,5 jaar relatie).

1 like

Allereerst bedankt allen voor het meedenken. Heb zeker al wat leuks voorbij zien komen!

Hiernaast snap ik jullie ook dat zij misschien niet zit te wachten op een horloge. Echter vind ik het wel symbool staan voor onze tijd samen. En stiekem zit ze zelf ook wel eens te gluren bij de Cartier afdeling :stuck_out_tongue:

Een must 21 van Cartier kan prima, maar dat hangt ook af hoe haar smaak is qua klassiek / modern …

Of een mooie Tag? Of even doorsparen voor een mooie 34mm Rolex?

Zoveel opties…

1 like

Black bay 32 zou ik momenteel voor gaan dan.

1 like

Heb 9 jaar gewacht

NOS Universal Genève, 32mm en ETA 2892

31.5mm


27mm

Heb deze in 36mm, afwerking is top notch. De uurmarkeringen zijn super mooi gepo lijst zodat ze het licht prachtig vangen

Iets andere stijl

De bovenste kan met gemak qua afwerking zich met een cartier of b&m meten… Koopje imho

1 like