Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Die zou nieuw moeten zijn voor zover ik weet.

Vraagt ie nu 2850?
Net nieuw aangeschaft? 4700?

Too good to be true?

Denk ik niet; grijs nieuw 3200-3400 dacht ik, dus gewoon een zeer scherpe prijs voor ‘jong gebruikt’. Stond overigens 1 uur later op gereserveerd😉

2 likes

Ik weet niet of dit helemaal juist is, ik ken verkoper op marktplaats niet. Zie net deze twee specifieke Seiko’s voorbij komen. Toevallig iemand opzoek naar deze specifieke ‘speedmasters’?? Ik heb ze in ieder geval niet vaak gezien. Dus voor de zoekenden…

Vintage Seiko 7A28-7050 Speedmaster
http://link.marktplaats.nl/m1190507771?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

3 likes

De verkoper is ene Piet uit Urk, staat veel over op HF maar is echt een hele rare kerel. Scheldpartijen en schijnt nogal nalatig te zijn en niet altijd 100% eerlijk te handelen. Ophalen zou wellicht verstandig zijn.

3 likes

Pieter uit Urk, lees je inderdaad eerst maar goed in voordat je daarmee in zee gaat

1 like

Excuses leden, was ik niet van op de hoogte. Was goed bedoeld maar dan heb ik niets gezegd🤐

4 likes

Maakt niet uit man🖒…beter meerdere keren waarschuwen, lezen leden die er nog niet lang zijn dit ook🖒😊

4 likes

Links is erg leuk :slight_smile:

Ik vind rechts :heart_eyes:

't Lijkt leuk zo’n klokje maar 2 jaar na release is het een redelijk waardeloos ding bij gebrek aan updates.
Androïd wear 2.0 krijgt het ding niet eens.
Tag belooft dan dat je er een echt uurwerk in mag kopen… voor 2000 euro.

zo te zien weet deze verkoper dat ook.
niemand wil zo’n ding meer hebben als hij op zijn eind loopt

2 likes

Wat ik onbegrijpelijk vind, is de manier waarop de lume op de wijzerplaat van de Astrons zijn ‘gekwakt’ (vooral het type meest links).
Zelfs de exemplaren die waren uitgestald op Baseworld, dat leek werkelijk nergens op!

1 like

Man man man die QC van Seiko is echt slecht. Ik hou het maar bij mijn enige 5je.

En dit was nog wel gemaakt met een oude iPhone 5S… Kun je nagaan als je een ‘echte’ camera had meegenomen. Man man man :fearful:

Ik hoef die lelijke dingen helemaal niet anders had ik m niet gedeeld :rofl:

Maar hij geeft toch aan dat ie gekocht is via AD?
Heeft dat geen meerwaarde als ‘tweedehands’.
Of heeft grijs net zoveel garantie e.d.?

1 like

De gereputeerde grijze handelaren leveren gewoon rechtstreeks van de AD met getekende kaart&garantie. Dus ligt er maar aan wat je zelf meerwaarde vindt. Ieder heeft z’n voorkeuren; veel Duitsers zullen bv meer betalen voor een horloge van een Duitse AD dan voor 1 van een Nederlandse AD.

1 like

Also…
Nou ja, deze prijzen maken de speedmaster iig bereikbaar voor mij :slight_smile:

1 like

Niet de mijne (helaas).

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1150316077-titanium-speedmaster-nieuw-full-set-coaxial-np-8800.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=7

Mika

1 like

Voor de Squale liefhebbers; scherpe prijs:

https://uhrforum.de/squale-1521-a-t311459