Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Denk het niet, dan komen ze nooit van die dingen af :joy:

Achter een ? in een url volgen variabelen die geen impact hebben op de url zelf. De code erna geeft aan waarvoor de variabele wordt gebruikt, in dit geval om kliks uit de nieuwsbrief te meten. Je kan het dus weglaten, dan werkt het ook: https://www.jomashop.com/oris-watch-01-747-7701-4461-07-8-22-85a.htm

7 likes

Dank LK @lourkee , nooit te oud om te leren, weet ik voor de volgende keer waar ik het kan afkappen.

1 like

Weer wat geleerd :+1:t2:

Een drietal Oris horloges met een leuke korting. Eerlijk gezegd geen idee wat deze normaal zouden kosten.

Oris Aquis Depth Gauge: $1.699

Oris Aquis “Der Meistertaucher”: $1.699

Oris Aquis Automatic: $ 899

Denk er wel aan dat er nog invoerrecht overheen komen! Volgens mij zijn ze dan nog steeds goedkoper dan wanneer je ze hier koopt. Correct me if i’m wrong :slightly_smiling_face:

Voor wie nog op zoek is naar een Orient Ray II

https://watch2day.nl/deal/26245/orient-ray-ii-faa02004b9

Maar de deal is niet zo goed als ze het laten lijken, want ook op andere plekken is hij makkelijk rond de €200 te vinden.

1 like

eerste totaal niet, tweede wel :slight_smile:

2 likes

Die Oris deals op massdrop lijken mij alleen interessant wanneer je btw en invoer kan vermijden. Geluk hebben dus, want die kans is klein.

Jup, ook geen fabrieksgarantie wat de deal nog minder maakt. Voor een eurootje of 100-200 meer kun je wel aan een nieuw(staat) exemplaar komen dichter bij huis.

1 like

voor 499 bij wa2day

glycine-comat-sub-gl0081-jpg

4 likes

Die had ik even niet verwacht bij onze vrienden van horloge2vandaag😔.

Heb jij ergens anders besteld ?

Tja, Invicta zit al standaard tussen de aanbiedingen op deze site . Dit was te verwachten.

Glycine post-invicta overname :frowning:

1 like

Mooi toch? Beter dan die plakmerkrommel.

2 likes

Nee hoor, niet besteld. Was in het verleden erg gecharmeerd van Glycine. Nu helemaal in de Seiko diver fase beland.

2 likes

Dat zeker​:+1::smiley:!

380$ bij massdrop, en dan ook keuze uit vele meer aantrekkelijker modellen…
Dat wordt nog rekenen :innocent:

Wellicht komen ze later nog met andere modellen in Nederland? Eventueel retour is handiger bij W2D, dan weer naar Amerika. En ze geven 3 jaar garantie op het uurwerk, weet niet precies hoe massdrop dit organiseert?