Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Nu op Massdrop de Glycine combat sub quartz voor 99 dollar. Ik zit zelf hevig te twijfelen…wat zullen de douanekosten ongeveer betreffen?


Automaat en Spotgoedkoop + gratis verzending !!!

1 like

Reken op 25% er overheen.

Bedankt voor je reactie. Dus ongeacht de waarde van het horloge is dat maximaal 80 eurocent?

Dat is nog te overzien. Echter zijn alleen de afhandelingskosten van de transporteur niet al iets van 20 euro ofzo?

De horloges van rond de 100 euro heb ik volgens mij ongeveer 30 euro moeten bijbetalen in totaal. DIt is echter wel van een paar jaar geleden.

Die 80ct is maar een klein deel van alle kosten die er bijkomen. 25% is een goede schatting van wat er totaal bij komt.

Iedereen heeft deze natuurlijk in de mail, maar ik ben nieuwsgierig naar de meningen.
Is dit wat?
Ik vergelijk dit model, zonder erbij na te denken met de seiko turtle.
Maar dan met betere specs, saffier, beter uurwerkje(?) etc
https://watch2day.nl/deal/22619/deep-blue-swiss-made-military-diver-automatics?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=4%2Bmei%2B201717

Ik zoek nog een mooie vrolijke oranje klok, Kortom doen of niet???

2 likes

Imo gewoon een smaakloze Turtle hommage. Ondanks de specs zou ik gewoon voor de real deal gaan.

Ik wil niet teveel reclame maken, maar deze staat ook nog te koop :wink:

2 likes

Ik zou lekker voor een originele Seiko Turtle gaan. Deep blue heeft met deze hommage mijn respect verloren. Het zal qua specs geen slecht klokje zijn, maar in mijn ogen is het origineel altijd beter. De originele Seiko Turtle heeft tenminste nog enigszins ‘historie’. Dit laatste ontbreekt overduidelijk bij dit model van Deep Blue.

Nee ik hoef geen mails van de kilo knaller :laughing:

Evenzeer een kopie als de Steinharts die met tig likes op het forum staan.

1 like

En toch is het een leuk horloge voor dat geld. :wink:

3 likes

Toevallig gisteren de DB Pro Sea Diver binnen gekregen die afgelopen maand in de ramsj lag. Absoluut niks mis mee.

1 like

Dus het is een klokje met goede specs,voor mij de perfecte maat, mooi uiterlijk, geen seiko “misalignment”.
Goed uurwerkje, dus DOEN!
Maar hij lijkt respectloos en schaamteloos op een ander klokje dus NIET DOEN!

???

2 likes

HF in een notendop… :sweat_smile:

4 likes

De SRP495K1 is nu ook in de bonus bij W2D voor €249,95
Zeer scherpe prijs, maar ik vind het geen spectaculaire klok.

Doen! Die oranje is gewoon een leuke, kekke vakantieklok. Mooie specs voor dat geld. Als klokkie voor erbij het overwegen waard!

Gewoon doen. Heb gelezen dat de QC erg goed is van Deep-Blue ik waag me niet meer aan Seiko duikers.