Horlogemaker in Utrecht gezocht!

Ivm mijn spring bar probleempje, zie andere post, een horlogemaker in Utrecht gezocht die zonder mijn horloge van wat krassen te voorzien een lastige spring bar tweeling succesvol de kop in kan drukken!

Tips welkom!

Ik had ooit dezelfde vraag en daar zijn hier zeker wel wat topics over te vinden! Even de zoekfunctie raadplegen dus! Was zelf bij deze uitgekomen maar uiteindelijk het probleem zelf op kunnen lossen dus er nooit heen geweest. Die had ook wel wat positieve recensies meen ik me te herinneren maar dat weet ik niet meer zeker.

In Utrecht zelf misschien Jan Scherjon op de Oudegracht? Is eigenlijk edelsmit, maar verkoopt ook horloges. Geen idee of hij ook handig is met horloges.
Ik ben zelf eens bij Vadertje Tijd geweest in Vreeswijk voor het opknappen van een vintage Baume & Mercier, die kan het neem ik aan wel, maar dat is niet in Utrecht zelf natuurlijk.

Wiegand Bruss is het geworden. Deed het snel en nasty zonder de Ventura te beschadigen. Aanrader! (Al schijnt hij het vrij druk te hebben…).

In Nieuwegein zit Vadertje Tijd. Wellicht kan die je helpen

serieus?

Misschien iets uit de richting, maar Ron Sonders in Leusden is een goede horlogemaker met prima prijzen.

1 like

Maar heren, 30 dagen geleden is TS allang prima geholpen. Voor de rest staat er in de categorie “ervaring met horlogemakers” een kaart met horlogemakers helemaal bovenaan.

Zit pas net op het forum en had niet gezien dat het al 30 dagen oud was. Zal er beter op letten want dit helpt inderdaad niet veel.

1 like

Ik had het ook niet gelezen😉