Horlogemarkt.nl - Archief?

Of gewoon vergeten, dat is ook een optie.

Hier stond net een reactie van @anon11367652EV, die vervolgens ook verdwenen was :wink:

Hij had overigens wel gelijk: Ik zie het subforum ook in de dropdown lijst. Kan er echter alleen in kijken en er niets naar toe verplaatsen.

Doet @Jur het liever zelf? :wink:

Daarom heb ik het weggehaald. Jur kan het alleen zelf. Uit ervaring weet hij mogelijk dat het anders een rotzooi wordt. Als iedereen na verkoop zijn eigen topic vlagt met vermelding verkocht, loopt het als een tiet.

1 like

Je zegt het goed :wink:

Maar goed, mits men het hier ok vindt zet ik er gewoon verkocht bij zodra ik dat hoor.

1 like

Deed ik ook toen ik dat nog kon. Je kunt het ook alsnog vlaggen.

1 like

In het archief kan je zelf niets. Zie vastgepinde topic daar. Vandaar waarschijnlijk.

Opzich vind ik het allemaal wel prima werken momenteel. De oude advertenties worden nu bij een jaar ook weggehaald. Zelf zal ik het vervelender vinden als iemand mijn advertentie ten onrechte verplaatst, dan dat er nu wat oude advertenties staan.
Momenteel voelen mensen zich ook geroepen om ongevraagd en anoniem zaken in de off-topic rubriek te plaatsen, wat zeker niet altijd terecht is.

2 likes

Ok, maar ligt dat niet aan dat je meer te koop wil zetten dan wil kopen?
Ik heb het nu al een paar keer gehad dat ik precies dat horloge zie die ik al even wilde hebben, er een bericht over stuur en “oh sorry, was al verkocht” terug krijg.
Vervolgens wordt het topic dan alsnog niet door de persoon in kwestie aangepast, dus doe ik het tegenwoordig maar.

1 like

Tja, mensen zijn te lui om even aan het verzoek ik de regeltjes te voldoen.

2 likes

Ik koop/verkoop sowieso vrij weinig, dus dat scheelt ook een hoop. Ik vraag me alleen sterk af of iedereen even volwassenen omgaat met het krijgen van extra verantwoordelijkheid mbt de markt. Wel snap ik dat mensen die enkel nee verkopen ook erg vervelend is :stuck_out_tongue:.

1 like

Er is één trigger die ervoor zorgt dat mensen wél melden dat hun item is verkocht;
Bij meer dan 6 actieve advertenties wordt alles verwijderd. Laat je een verkocht item onvermeld, dan kan dat lastige gevolgen hebben.
Verplaatsen doe ik liever zelf. Houd ik ook een beetje feeling bij het verkoopgedrag. :blush:

4 likes

Is dus alleen van toepassing op hele actieve verkopers :wink:

Okay, ook begrijpelijk :slight_smile: Is sluiten door TL3+ dan niet toe te staan?

Is wel een idee…
Sluiten niet, maar verplaatsen is technisch wel mogelijk te maken.
Ff over denken…

3 likes

Ben benieuwd. Thanks @Jur! :slight_smile:

Even leven in een oud topic blazen!
Mogelijk dat ik het heb gemist hoor maar de zoekfunctie heeft mij niet verder geholpen:
Is het archief van de horlogemarkt verdwenen? Waar ik eerst nog wel eens door verkochte advertenties speurde voor de lol is plots het archief nergens meer te vinden?!

Fijn weekend allen!

1 like

Staat er bij mij nog gewoon.

Druk op het (hamburger)menu rechtsboven tussen de zoekfunctie en je profielfoto, druk op op “Categorieën”, scroll helemaal naar beneden waar je “Genegeerde categorieën” aantreft.
Als je deze opent vind je waarschijnlijk het Archief.

Bij mij is het ook verdwenen. Mogelijk een beperking dat is opgelegd aan TL-1 leden?

Check!
Ook tl1 en lager hebben geen toegang meer.
Uit veiligheidsoverwegingen is besloten dat er niet meer op te googelen is, en dat nieuwe leden ook geen inzage hebben in hetgeen hier is verkocht.
Sorry guys. Tl1 wordt een steeds verder ingeperkt.

8 likes

Dank voor de opheldering.

1 like