Horloges bn-ers

Hallo mensen,

Een paar dagen geleden merkte hier iemand op dat er de laatste tijd vrij weinig over de horloges van BN ers wordt gepost. Bij deze dan enkele feiten:

Frans Bauer- Rolex Submariner
Albert Verlinde- JLC- master 8 days
Gordon-JLC mc geografic

enz

weten jullie er nog meer?

Nou bedankt Ed, als een zeepbel spat mijn verliefdheid voor de Submariner uiteen… :frowning:

1 like

Nou wat Gordon betreft weet ik niet of die die nog wel heeft na zijn laatste inbraak.

Mvg Dennis.

Ik wil bewijzen! Foto’s!
Zoals Jort hier met een nep Panerai:

Henrik Schreef:

Ik wil bewijzen! Foto’s!
Zoals Jort hier met een nep Panerai:

Volgens mij is dit geen nep panerai maar een U-boat of een look-a-like

Het is een U-Boat 45 mm.

Frans bauer zijn submariner loopt onregelmatig…

:smiley: Dat zeg ik…

Dat is al een stuk of 3x gezegd…

Ja die submariner is een populair horloge. Trouwens: die van Bauer zag ik van een afstandje (op foto) kon ook een Seadweller zijn geweest !
Ik laat mijn liefde voor de submariner er niet minder op worden, laten we maar zeggen dat Bauer net als wij een goede smaak voor horloges heeft…

jemig… gordon die zo’n mooi kloje draagt als de JLC compressor geographic… Of hij heeft goede smaak, of hij koopt gewoon alles van die enige leuke mooi verkoper :smiley:

Obama Tag , geen BN er ,… maar mag niet ontbreken…

Wow geloof graag dat dit het langste “ongeopende” topic op HF is, gefeliciteerd!

6 likes

Helaas zonder BN-er helaas :thinking::blush:.

Een oude draad oprakelen hoeft niet per definitie verkeerd te zijn.

Maar omdat:
als gezegd de draad al 12 jaar oud is
de topic starter is al 10 jaar niet meer teruggeweest is
er in de tussenliggende tijd andere draden over het onderwerp zijn gemaakt
had je beter in een nieuwe draad kunnen posten :smile:

Er is geloof ik een ander draadje over BN-ers en hun klokkies, maar was na 30 seconden wel klaar met zoeken

Deze:

Dan kan dit topic dicht.

Als je een pre historisch topic omhoog haalt, moet ie wel de moeite waard zijn. En OBN’ers kunnen mij in elk geval niet boeien. Wel oude namen die soms vaag een belletje doen rinkelen.

Kenneth Perez draagt een Rolex Daytona met witte plaat, bij Fox Sports

Hahahaha… We wisten toch allang dat die dingen voor woonwagenbewoners, tweedehands autoboeren en oud-ijzerhandelaren zijn?

Niks ten nadele van woonwagenbewoners, trouwens. Ik mis Hannes, de draaiorgelman, nog steeds in dit dorp. Gelukkig houden z’n dochters dingen zoals ze waren, maar m’n vader en Hannes, dat was me wat. Met de eeuwige peuk in de mondhoek die zo ver opgerookt werd dat er tandenstokers aan te pas kwamen. Waarbij, Hannes had dan weer geen Rollie. Hm. :slight_smile:

Maar hee, waarom nou altijd van dat soort types? Gordon. Bauer. Verlinde. Bah. Probeer deze eens te ontcijferen: