Horloges en dieren


Gisteravond heb ik een topic gemaakt over horloges en dieren.
Deze is verwijderd ( ik denk door de admin?) maar ik heb zelf geen melding gekregen.

Weet iemand hier de reden van, vind het nl jammer, horloges en dieren zijn nl mijn passie. en maak graag combi fotos.

6 likes

Hij is naar off-topic verhuisd
https://www.horlogeforum.nl/t/horloges-en-dieren/163409

heb ik zelf niet gedaan. wie en waarom is dan mijn vraag.

Je hebt een mobiele kinderboerderij zie ik. Geweldig! En super leuk om te doen lijkt me. Je topic is zoals aangegeven in een gedeelte gezet (het gedeelte waar het niet of wat minder horlogegerelateerd is) waar je helaas nog niet zelf in kunt. Daarvoor moet je wat langer lid zijn.

Kleine tip: die olifantenrit foto zou ik van je website halen. Dat kan als echte dierenliefhebber natuurlijk niet. :wink:

9 likes

Voorkomen van forumvervuiling. Er zijn al topics over.

2 likes

Sweet baby jezus, dat eendje is poepschattig. Als ze zo klein bleven had ik er minstens 15 gewild.

Dan had ik een kleine rol met 22 momme roze zijde gekocht en de kleermaker om de hoek 15 badjasjes laten maken voor na het zwemmen in de badkuip :heart_eyes:

14 likes

als een mooie Breitling met een geit forumvervuiling is dan begrijp ik het niet.
wel raar dat een eigen post verplaatst wordt naar iets waar je niet bij kunt.

Duck-modding :joy: gat in de markt.

image

5 likes

Daar zit wat in. Dan zou verwijderen logischer zijn. En natuurlijk even een berichtje naar de topicstarter van een moderator.

Ja geweldig hè. Ze blijven best wel lang zo klein. En als ze groot zijn kunnen ze in de Green Egg. :upside_down_face:

9 likes

Je zult wat meer actiever (lullen over horloges) moeten worden, waarna je een hoger trustlevel krijgt en daarmee toegang tot off-topic (niet lullen over horloges).

dit is in mijn ogen topicvervuiling ( en dierenmishandeling)

1 like

Ze zien er anders best blij uit op de foto

2 likes

Laten we het inderdaad over vervuiling hebben…
Ik begin: wat is forumvervuiling?

Ik ben het overigens met je eens dat het dierenmishandeling is.

1 like

:joy:

Maar 3 topics met geiten en horloge’s wel. En dan hebben we het niet eens over Breitlings :dancing_women::upside_down_face:

1 like

Ik zou mij kunnen vinden in dat soort regels maar dan moet je ze wel weten. Een berichtje zou netjes geweest zijn. Maar ik probeer mooie foto te maken van mijn horloges met een dier op de achtergrond. horloge is dus altijd het middelpunt.

1 like

Hou vol. Post nog wat over je frustratie en hoppa… je gaat naar de volgende level.

Leef je daarna uit in off-topic :v:

6 likes

You got this right buddy :sunglasses: Maar laat die adorable eendjes maar komen.

2 likes