Horloges en Lego

Hallo watchnerds,

Wat ik me afvroeg; zijn hier nog meer fans van LEGO? Uiteraard draag je dan een degelijk horloge als je gaat bouwen :wink:

5 likes

Er zit een streep op je glas.

5 likes

Beter dan glas in je streep.

10 likes

Lego kan ook scherp zijn…

1 like

Vroegah heel veel gelegoed maar doe er tegenwoordig niks meer mee. Ook wel aan gedacht om het te verkopen. Daar zou ik een hoop mooie horloges voor terug kunnen kopen :wink:

1 like

Nee Lego niet, maar wel Meccano.

Ik heb laatst twee zondagen twee kisten met Lego -technisch, treingedoe en allerlei andere series- uitgezocht.
Een avondje bezig geweest met die pneumatische overbrengingen en tandwieltjes. Mijn zoon studeert nu, maar had heeft een programaatjeop de PC om zaakjes aan te sturen. Misschien eens iets goeds maken en in elkaar laten staan.

Ik heb een schatting gemaakt van het geld dat we uitgegeven hebben aan dat prachtige speelgoed.
Daarvoor heb je heeeel behoorlijk waardevast klokkie…

1 like

Ik heb laatst bij mn ouders nog de zolder opgeruimd. Ik schrok er echt van hoeveel speelgoed ik had, echt een verwend kreng ben ik :joy: Niet alleen Lego maar ook een hoop ander speelgoed, zoals Mechanno en Knex.

Ik heb veel lego verzameld toen ik een jaar of 12-13 was. Ik ging naar die Lego beurzen en kocht daar vooral oude Lego. Ik heb daar vroeger echt heel veel leuke dingen mee gemaakt, hele dorpen, schaalmodellen van auto’s etc. Maar het staat nu allemaal netjes gesorteerd in bakken. Dit is een van de kasten, ik heb nog zo’n kast gevuld met lego :sweat_smile:

3 likes

o.a:

vertel mij zelf (en anderen :slight_smile: ) dat dit een lego versie is van onze S2000

10 likes

Ja hier nog één! Wel op een laag pitje, maar Lego blijft altijd geduldig.

8 likes

Ik heb net even gekeken. Volgens mij zijn het klokje en de lego set even oud, namelijk van 1973 :smiley_cat:

7 likes

Hier het enige echte Lego horloge helemaal compleet met alle accessoires. Is van mijn dochter geweest.

6 likes

Altijd leuk spul gevonden. Heel heel soms koop ik nog wel eens wat…

Foto met kleine bijdrage er in van mijn zoontje :grin:

9 likes

Ik heb allen geen horloge erbij


En zo heb ik er nog een paar.Alleen even geen foto’s van.
Ik vind het prachtig om te bouwen maar als het eenmaal in elkaar zit is de lol voor mij er van af en staan ze op de kast stof te vreten.Zonde!

8 likes

Die telescoopkraan (en de overige bouwmachines) blijven wel trekken hier. Vroeger nooit centjes voor gehad :confused:

Ik zit nog in de Duplo fase.

6 likes

Hier precies net zo. En toch blijft het leuk :wink:

3 likes

Zelf zou ik er het geld niet aan uit geven.Alles wat ik hier heb heb ik cadeau gekregen van de kinderen omdat ze weten dat papa het zo leuk vind.Of misschien dat papa mama dan met rust laat:slight_smile:

Kwestie van doorontwikkelen

Ghehehe :sunglasses: