Horloges van automerken

Mijn meest recente aanwinst, dit Fiat horloge. Ben niet bekend met de historie ervan, maar gezien de inscriptie op de achterkant vermoed ik uitgereikt aan iemand die in 1935 met een Fiat heeft deelgenomen aan een trail (of gewonnen).



Ik zie dan zoiets voor me:
image

6 likes

Koning van de jaren tachtig kitsch, de Cartier ferrari met de seiko 7a38

3 likes

Deze MB heb ik nog zojuist een nieuw batterijtje in gedaan

4 likes

Ik heb deze alweer een hele tijd. Altijd een geinig klokje gevonden met een wijzerplaat met een knipoog naar de koplamp van een W123. Laatst de boel geüpgraded met een leren Nato.

3 likes

In de tijd dat ik met vierwielers uit Trollhättan 's lands wegen onveilig maakte (2012 - 2016) was dit


toch wel de ‘holy grail’ onder SAAB liefhebbers.
Toendertijd had de 'going price’voor een dergelijke IWC mk XII de ‘going price’ voor de bijbehorende cabrio al ruimschoots ingehaald …
1 like

@jcam heeft nog iets bijzonders in het blauw staan.

1 like

Dit Porsche Design horloge is ook ontzettend gaaf! Zal wel groot vallen vermoed ik met die lugs.

1 like

BMW horloge met een Ronda 530D uurwerk. In 2019 gekocht. Best veel gedragen.

2 likes

Deze nog in een hoekje, best wel leuk eigenlijk voor de zomer, even nieuwe batterijtjes en een keer dragen met open dak

3 likes

2 likes

Heeft iemand deze horloges ook op de Rikketik gezien? Ben zo nu en dan nog wel eens op zoek naar een paar

1 like

Hallo, ik heb de zelfde horloge gekocht( moet hem nog thuis krijgen) weet jij welk uurwerk hierin zit?
Groetjes Math

1 like

IMG_4142 [quote=“15Guus, post:1, topic:196756, full:true”]
Wie van ons heeft de liefde voor auto’s en horloges gecombineerd? Laat het zien, laat het zien.

Om het startsein te geven: leuke prullaria van Maserati.

P1140518
[/quote]

2 likes

Rodania jaren 70

1 like