Horlogesites

Ik volg ablogtowatch al een tijdje op youtube.
Dat is echt aan te raden!
Erg mooie en leuke video’s

Lugholes kende ik nog niet, ziet er leuk uit :+1:

Net ff op lugholes gekeken, ziet er goed uit hoor. Verder is the urban gentry (TGV) op youtube wel leuk.

2 likes

1 marketinggepeupel. Met die AVI-8 zijn ze heel laag gevallen. Wat een bllsht.

2 likes

Niet geheel off-topic, hier een mooi artikel over de lange vingers en invloed op de vintage markt van Hodinkee

http://mansfinelife.com/2015/10/01/watch-collectors-notebook-the-nina-rindt-compax-and-how-markets-are-made-for-vintage-watches-today/

Zo bekijk je dat “blog” toch met andere ogen.

But that seems to me the true purpose of Hodinkee and the other really polished “enthusiast” sites. They may present themselves as helping the aspiring collector to know what is up and coming and cool and fashionable. But what they are really doing, in my opinion, is linking to dealers and auction houses and using their reach and influence to buoy the prices of the pieces that they are flogging at that particular moment for the benefit of the professionals in this business.

totdat je Tomvox1 een beetje leert kennen , hij is gewoon ‘pissed’ dat hij niet de reach heeft die hodinkee wel heeft en de boot heeft gemist bij diverse horloges die enorm in prijs gestegen zijn

ook heeft hij de reply van Eric W grotendeels gewist en het verhaal gewijzigd na die reply

talk about pussy and back paddeling

hier ook al een keer gepost: (beetje naar benden scrollen)

Yep, one big laundry.

Grt.

ps.

er zijn diverse van mijn horloges en foto’s via hodinkee doorgegeven , en ik kan je verzekeren dat ik daar nog nooit (nooit !) ook maar 1 cent voor heb hoeven te betalen . Sterker nog , ik weet en zie het pas als ze in een artikel verschijnen

ook wordt er een enkele keer naar mij en mijn website verwezen , en ook dan zie en weet ik het pas bij het verschijnen van het artikel dat ze plaatsen , en ik heb ook daarvoor nog geen enkele cent voor hoeven te betalen

… maar daardoor wel nieuwe klanten mag ik hopen :slight_smile:

1 like

het is nooit slecht voor je reputatie :wink:

Hoofdzakelijk Omegaforums.net tegenwoordig. Vind ik het beste forum voor de betere vintage horloges (van Omega, maar ook Zenith, UG en m.n. Longines).

Vroeger DZVL. Nu een beetje horlogeforum.nl en WUS. Zelden TimeZone.

En kijk op de blogs van Hodinkee en Fratello.

DZVL is ondertussen dood, of nie? Ik zie er nog weinig gebeuren

DZVL is een zombie geworden.

Horlogeforum.nl :relaxed:

Je weet toch dat je geen reclame mag maken op dit forum? Haal die link even weg.

Ach…

1 like

There’s no such thing as a free lunch. Of gratis reclame.

inmiddels weer 2 weken verstreken , maar nog steeds geen rekening gehad ? zouden ze mij vergeten zijn te facturern ?

Het CJIB is ook nooit zo snel

deze van 3 maanden geleden ook nog geen rekening van gezien

… zullen wel mazen / wet / etc zijn

maar het is natuurlijke grote onzin dat Hodinkee rekeningen zou versturen voor het ge-featured worden op hun blog