Hub Hanneman, de horlogemaker!

Van de week, mede door alle positieve berichten hier, ook een horloge naar Hub opgestuurd. Ben benieuwd :smiley:

Gaat zeker lukken, zag zelfs een posting van hem :grinning:

Onlangs heeft Hub mijn band van mijn Tag Heuer horloge hersteld.
Zeer tevreden over en super snelle service!!!
Bedankt!

Mvg,
Patrick

ook ik wil mijn Angelus horloge laten repareren en wil gezien alle positeve reacties graag in contact komen met Hub. Wil je mij zijn mailadres late weten? alvast bedankt!

mvg jos dupuis

Ik zie dat veel leden moeite hebben in contact te komen. Hier een link naar zijn website, inclusief de contactgegevens.

http://blanche-watches.nl/

1 like

Mij Pulsar horloge was na ruim 14 jaar aan het einde van zijn Latijn.
Bij Hub een offerte gevraagd om hem weer in Nieuwstraat te brengen.
Hub vertelde eerlijk dat dit economisch gezien geen realistische vraag was, het horloge was immers niets meer waard, maar omdat het voor mij sentimentele waarde heeft, heeft Hub de opdracht toch aangenomen.
Gisteren het horloge terug ontvangen, bijna als nieuw. Erg mooi gerenoveerd, prima werk. Zelfs voor de niet meer nieuw te leveren bezel heeft Hub een goede oplossing gevonden.
Een goede ervaring dus met Hub Hanneman!

Excuus voor de spelfouten in het vorige bericht, de auto correctie functie stond verkeerd ingesteld.

Mijn Pulsar horloge was na ruim 14 jaar aan het einde van zijn Latijn.
Bij Hub een offerte gevraagd om hem weer in nieuwstaat te brengen.
Hub vertelde eerlijk dat dit economisch gezien geen realistische vraag was, het horloge was immers niets meer waard, maar omdat het voor mij sentimentele waarde heeft, heeft Hub de opdracht toch aangenomen.
Gisteren het horloge terug ontvangen, bijna als nieuw. Erg mooi gerenoveerd, prima werk. Zelfs voor de niet meer nieuw te leveren bezel heeft Hub een goede oplossing gevonden.
Een goede ervaring dus met Hub Hanneman!

Een sleutelwinder uit eind 19e eeuw naar Hub gebracht(woon op 20minuten rijden) omdat deze niet meer liep en het glas stuk was. Bij het afhalen(horloge liep weer en het glas was keurig vervangen) vertelde Hub dat het horloge eigenlijk een grote revisiebeurt nodig had.
Ik had hier in principe wel oren naar maar Hub adviseerde mij dit niet te doen omdat de reparatie niet in verhouding stond met de waarde van het horloge.
Hij had ook niets kunnen zeggen…
Als dit niet top is dan weet ik het ook niet meer!!!
Hub va hatse dank je wel!!!

gelet op alle positieve ervaringen met Hub Hannemann wil ik mijn 3 RADO’s en een duikershorloge door hem na laten kijken en laten servicen. Hoe graag ik ook naar Limburg kom, de enkele reistijd met het openbaar vervoer is ongeveer 4,5 uur! Op welke wijze kan ik de horloges verantwoord opsturen? En weet iemand hoe druk Hub het momenteel heeft?

Hub liet horloges bij mij altijd ophalen met Mikropakket, waardetransport.

Over het algemeen heeft hij het heel druk, probeer even te bellen, hij kan je vast een inschatting geven.

Ik neem aan dat Hub Hanneman van Blanche Watches is? Ik heb namelijk wel wat klokjes te repareren/servicen.

Klopt.

Kan sinds deze week uit ervaring ook bevestigen dat Hub Hannemann (Blanche-watches) een vakman eerste klas is :thumbsup:
Naast het feit dat de revisie van mijn Omega Dynamic uitstekend is uitgevoerd tegen overzienbare kosten is zijn communicatie ook meer dan goed te noemen. Hij belt als het nodig is, reageert supersnel via de mail (ik mailde hem om 01:00 uur in de nacht, krijg je nog direct antwoord ook :smiley: ), documenteert alles wat hij doet met uitstekende foto’s en stuurt supersnel het horloge weer terug, ook als het geld nog niet binnen is.
Hulde voor Hub!

1 like

Hier ook prima ervaring met Blanche Watches. In juni mijn zwitser geserviced was in 2 weken klaar. Toen ik hem bracht ging ik volgens Hub ervan uit dat het 4 tot 6 weken kon duren.

Vandaag mijn Omega Seamaster opgehaald bij Hub Hanneman van Blanche Watches. Top service. Erg duidelijk in zijn communicatie. Hij stuurde me ook een aantal haarscherpe foto’s van het uurwerk en dat vind ik geweldig.

Ik prijs mezelf gelukkig dat een man als Hub dicht bij mij woont. Aanrader :+1:t2:

Hub Hanneman heeft mij opnieuw enorm geholpen, ditmaal met een Leonidas uit het WW 2-tijdperk. De Leonidas had last van een gebroken veer en kon daarnaast wel een revisie gebruiken. Hub heeft weer geweldig werk verricht. Daarnaast een filmpje en wat foto’s ontvangen. Daar word ik blij van :grinning:. Wederom bedankt Hub!

Een Prisma horloge laten repareren door Hub.
Bedankt voor het mooie resultaat!

zie topic: Resultaat reparatie Prisma horloge

1 like

Vorige week contact opgenomen met Hub over de reparatie van mijn HFLE 17 ( onderste pusher werkte niet meer), binnen een paar uur reactie dat hij hem wel voor mij wil repareren. 4 dagen na verzending is de HFLE weer bij mij terug en volledig functioneel voor een schappelijke prijs, bedankt, Hub!

2 likes

Mijn Cartier Must 21 Chronoscaph had een flinke waterschade aan uurwerk en wijzer(plaat) opgelopen. Hub Hanneman met zijn gouden handen heeft het horloge weer volledig in orde gebracht!
Hub, bedankt kerel en sterkte met alles. Je hebt er inieder geval een vaste klant bij!!

1 like

Vandaag mijn Alpina Startimer retour gehaald bij Hub, heeft ie weer mooi en snel gerepareerd.
Horloge liep in 1 week ca. 5 minuten te snel…ik dacht: breng 'm effe bij Hub langs die stelt 'm bij en klaar, volgens een plaatselijke horlogemaakster, was er uberhaupt niets aan de hand met de Alpina, zij kon in ieder geval verleden jaar niets vinden.
Helaas…bleek inwendig e.e.a. geoxideerd te zijn, te wijten aan te veel en/of te weinig olie op de verkeerde plekken en het veel te lang liggen van uurwerken, alvorens horloges geassembleerd worden.
Tja ik kan het cadeau voor mijn 50e toch niet, goed werkend in de kist laten liggen, uiteraard inmiddels buiten garantie van Alpina.
Hub, hartelijk dank voor de snelle service en reparatie en met name de zeer prettige communicatie via mail en app.
Wederom beveel ik Hub ten zeerste aan.