Huidige Invicta versus Vintage Invicta

De beide Invicta’s maken relatief goedkope horloges, dat is de overeenkomst. Alleen in tegenstelling tot sommige andere merken die een doorstart na de kwartscrisis hebben gemaakt, grijpt Invicta niet terug op het verleden. Voor de meeste horlogeliefhebbers is zo’n geschiedenis belangrijk en omdat Invicta met hun huidig beleid die geschiedenis een beetje te grabbel gooit, is Invicta waarschijnlijk niet zo populair hier.

3 likes

Uhm…omdat dat zijn rol is hier binnen het forum als HF trol :thinking:

1 like

Laat dat maar zitten. :rofl:

En ik trap er weer in :smirk:

Toch denk ik dat hij het niet doet om te trollen maar gewoon omdat hij mee wil praten. Beetje zielig eigenlijk.:pensive:
Net zoals het posten van een Rolex die niet van hem was.

1 like

Teler van deze topic staat alweer op 142 posts. Wist niet dat dit zoveel reacties zou oproepen…

Ik zal zelf overigens eerlijk zijn. Ik spaar met name de vintage modellen. Maar vind sommige “grote” nieuwe modellen er gaaf uitzien en draag die graag (zijn wel een beetje aan de zware kant).

Maar mocht er Vintage Invicta’s verkocht worden dan hoi ik mij aanbevolen. :wink:

2 likes

Waar ze trouwens wel Invicta verkopen is in de souvenirwinkels naast de “ I love Miami” T-shirts.

Even klikken :+1:

4 likes

Zegt genoeg over het merk toch? :grimacing:

Idd misschien een beetje te kort door de bocht maar wel recht uit m’n hart. :speak_no_evil:

Snap ook niet helemaal waarom iemand wil bewijzen waarom het merk is zoals het is.

Iedereen verschillende smaken en dat is ook prima.

Oke Davy. Maar als je iets niet snapt is het misschien leuk om het daarover te hebben (of helemaal niet te reageren, want dat is niet verplicht.

2 likes

Daarom zeg ik ook misschien wat te kort door de bocht.
En daarom reageerde ik even later ook met dit;

Gewoon mijn mening en de vraag die ik zojuist ook stelde.

Loop een willekeurige Hudson’s Bay of Bijenkorf binnen en je zult zien dat hetzelfde geldt voor Seiko’s, Tissot’s en Hamiltons. En die maken stuk voor stuk “dijken van horloges” heb ik me laten vertellen.

Daar is de hele entourage toch wat anders als in een souvenirtent aan het strand.

De Bijenkorf en Hudson Bay zijn wel anders dan een T shirt store in Miami amigo. Als je daar het verschil niet tussen ziet dan snap ik dat je voor een merk als Invicta zou gaan.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Inderdaad, in die souvenirtent staan vakantiegangers en in de Bijenkorf sta je tussen de puisterige pubers die met hun moeder nieuwe onderbroeken aan het uitzoeken zijn :+1:.

Dan kan ik me hier alleen maar bij aansluiten.:wink::+1:

1 like

De laatste weken slaat 'ie een beetje door.
Trots dat 'ie is op zichzelf.

Jammer dat 'ie niet doorheeft dat HF hem niet ‘mot’ met deze houding.

Ontopic; mijn pa heeft een Invicta, elke keer weer denk ik: perfect ding voor de centen.

4 likes

:wink: :wave:

Jeetje, heb me aan de lap tekst gewaagd en toch zowaar wat geleerd. dank @zulu
Niet dat ik specifiek geinteresseerd ben in Invicta, vind ze gruwelijk lelijk.

Het lijkt erop dat ze toch een en ander met elkaar te maken hebben…

Dat is dus precies wat ze willen en waar ze hun business case op hebben gestoeld.

leuk topic verder! Invicta houdt de gemoederen weer eens bezig, met recht zo nu blijkt

1 like

4 likes

Lees het topic ook even verder terug/door…