Ik heb niets tegen Invicta, ik vind ieder het zijne. Het enige waar ik problemen mee heb is hun reconstructie van de geschiedenis van het merk. Het gaat niet terug tot 1837. Het oude merk heeft niets met het nieuwe van doen. Enkel de naam is overgekocht. Dat bedoelde ik met voor de gek houden. Is nergens voor nodig IMHO.
Zeg ik dan dat er wat mis mee is? Ik zeg alleen dat wat ze nu doen volledig los staat van wat ze vroegah deden.
Precies
Nou, einde discussie dan
Voor mij tenminste. Ik heb geen Invicta
Doe er verstandig aan het hou dat zo
Ik ook.
Ja, die laatste invicta vind ik ook lelijk, en die nieuwe squale (gebaseerd op het oude originele model) erg mooi!
Maar daarvoor ga ik niet het 10-voudige betalen, wél als ik het een mooi horloge vind, maar dat geld gewoon voor mij , voel je vrij om er anders over te denken
Mooi en lelijk is subjectief. Maar het gaat om een bepaalde continuiteit die je wel of niet terug ziet.
Daar gaat het mij dus niet om, jou blijkbaar wel, prima toch
bla bla bla, allemaal aan de Invicta.
Mijn bijdrage aan een sinterklaasgedicht.
Ik werd even onwel van de stellige onderbuik meningen.
Ja, ze gebruiken een andere formule dan voorheen. Maar een aantal dingen zijn niet veranderd. Vroeger probeerde ze degelijke horloges voor een leuke prijs te verkopen, daarin zijn ze in mijn ogen niet in veranderd. Ja vroeger was vrijwel alles Swiss Made. Vandaag de dag nog maar een sellectie van hun hele catalogus. Vandaag de dag hebben ze heel wat verschillende collecties en modellen.
Wat wil jij met je reactie zeggen. Het eerste horloges wat je van mij deelde is overigens van hun collectie voordat ze overgenomen waren.
Vind met name dat horloge er stukken beter uitzien dan hetgeen jij deelde. Maar goed, wat moet ik zeggen over smaak.
Is toch wel een hele puike Invicta hoor!
Maar dit staat wel mijlen ver weg, van wat ze nu de markt op pompen.
Ja ze verkopen tegenwoordig horloges. Maar daar houden de overeenkomsten dan ook wel op.
Dat is toch vrij duidelijk wat ik wil zeggen? De horloges van voor en na de overname zijn heel anders. Bij squale zie je juist nog steeds de overeenkomsten ondanks de overname.
Ik zie dit:
en dit:
En vervolgens moet ik 66 antwoorden doorploegen om aan het eind te komen
Je mag ook nog iets toevoegen.
Nee, want ik heb hier totaal geen mening over. Ik ken het merk alleen van naam.
Zolang je de naam onthoudt en weet dat je zo’n horloge niet moet kopen zit je goed