Vandaag de set binnen gekregen en zodra de kids op bed lagen gemonteerd natuurlijk. Ben er zeer tevreden over. Het ziet en voelt allemaal zeer degelijk en de montage is een eitje. Alle tools die je erbij nodig hebt zitten erbij.
Uiteraard ook nog even wat foto’s van het eindresultaat.
Mooi hoor! Die “weathered” look is echt gaaf
Heeft er iemand een filmpje van dat vijlen van de endlinks?
Zou je misschien foto’s willen maken in het daglicht? Heb dit horloge voor werk en twijfel tussen zilver of brons.
Alvast bedankt👍
Mochten mensen denken dat het moeilijk is om de modificatie te doen, zie mijn wisseling van de camouflage mod naar de stainless steel mod.
Dit kost je 5 minuten.
Heb de g shock weer teruggezet op de camouflage mod.
De stalen versie is qua kwaliteit echt fantastisch en de bracelet heeft een hele mooie brushed finish. Alleen de kast zelf is grotendeels polished en dat had ik graag ook brushed gezien. Durf het niet aan om deze zelf een brushed finish te geven. Dus voor de geinteresseerde, ik heb de metalen mod over.
Begreep dat er 2 modellen zijn. Welke heb jij? Moet wel passen natuurlijk…
Klopt, deze is voor de 5610, pm maar bij interesse.
grmbl… ik heb een 5600 liggen
Helaas, kan je wel de metal mod aanraden om te proberen maar dan wel 1 die bedoeld is voor de 5600. Pas in het echt zie je pas hoe goed de kwaliteit is.
Ik heb een kant en klare in het blauwe gedeelte. Heb je geen hulp nodig…
Is de kleur van de camo band alleen met grijstinten? Of zit er iets van groen in. Vind dat moeilijk te zien op een foto. En van welk merk is deze?
Er zit een soort van groen bruine gloed overheen maar het is voornamelijk grijstinten inderdaad. Deze is van MFG, Motha F… Good…
De goudkleurige variant van MFG, ik moet zeggen dat de kwaliteit en het draagcomfort echt top is.
Gr. Marc
Ziet er goed uit, gelukkig heb je er geen 5610 onder zitten. Volledig zwart staat vele malen beter hierbij.
Leuke set. Er is er ook een met de AP schroefjes die vind ik eigenlijk gaver.
Thanx, ga me hier toch eens in verdiepen. Ziet er goed uit!
Ha> ouwe WilSeiko als modder, moet niet gekker worden.
(Hoewel: modder, heb vroegâ 11 jaar bij een baggerbedrijf gewerkt)