Hulp bij potentiële keuze

Wel best mee eens dat dit een nadeel is ja :frowning:

Wat goed dat je daar op let. Ik heb er zelf nooit op gelet. Gebruik mijn duiker ook alleen maar als back-up en nog nooit hiermee te maken gehad. En ook is de Lunette niet echt een duikring. Je wil inderdaad direct af lezen wat je bodemtijd is en niet de waarden eerst met 5 vermenigvuldigen voordat je de juiste bodemtijd hebt.
Ik heb in ieder geval weer wat geleerd vandaag! Dank.

1 like

Veel reacties :slight_smile: en verschillende meningen. Ben er nog niet helemaal uit hehe. Bedankt zover

Nog alternatieven?

Idd leuk

Magrette heeft mijn voorkeur. Prachtige wijzerplaat met leuke rode accenten, ook op de secondenwijzer. Onlangs had SuperC een prachtig exemplaar te koop met band met rode stiksels. Fantastische combi!

De kastvorm van de Magrette is ook heel bijzonder. Daar let ik zelf altijd op en dat kan bij mij zomaar het verschil maken. De Clycine is veel meer Middle of the Road, een model waar je geen buil aan kan vallen :no_mouth: Niets bijzonders in mijn ogen, terwijl de Magrette dat zeker wel is :smiley:

1 like

Misschien ff wachten op de HFL 2016 Aevig

Oke dan de Waterman is echter nog niet uit? Heb je een andere?

Ja precies, dat is toch wel een overtuigend verhaal haha! Hij is veel minder mainstream dan de Glycine qua vorm enz.

Ook ben ik zelf Waterman als sterrenbeeld wat dan ook wel erg leuk is hehe!

1 like

Ik vind de magrette/pam kast leuker, maar dan met een duikers bezel.

Ook nice maar ik ben echt een leer fan (klinkt fout zo he haha) maar donker bruin leer geniet mijn voorkeur. Ik ga toch niet duiken. :wink:

1 like

AAN de mensen die Margrette kiezen… zou je de zwarte of metalen nemen? Moeilijk in te schatten van een illustratie vooralsnog…

RVS. Kastvorm komt beter uit en ik heb persoonlijk niets met pvd. Eén kras erop en ik draag hem niet meer…

Duidelijk en was ook mijn gedachten.! Dank

Waar kan ik dat topic ookalweer terugvinden aub?

1 like

dit draadje

1 like

Thanks

Ik heb de moana pacific diver, en de moana pacific professional gehad, volgens mij komt de waterman ver overeen met de professional qua kast.

+1

1 like

Er staat een mooie Glycine op het Duitse Uhrforum.

https://uhrforum.de/glycine-combat-sub-automatic-schwarz-orange-fullset-mit-garantie-t260171

1 like

Glycine

De Magrette wil chique zijn maar is het niet,
de Glycine wel.

Grt.

1 like