Hulp contact Uhrforum - afgerond

4 likes

Seiko is hier met afstand het populairste. Dus echt niet alleen maar Rolex. Snap je enigszins, sommige topics dwalen weleens af. Maar die kun je op negeren zetten, scheelt een hoop frustratie. Probeer gewoon te genieten van dat deel van het forum waar je je wel ok bij voelt. Voor de rest’ niet (te) druk maken :sunglasses:

1 like

En dat na 1 mnd lidmaatschap :thinking:
Ga je toch gewoon weg
rechtsboven klikken op afmelden :+1:

1 like

Ik had het gewoon in het engels gedaan en ben meteen toegelaten. :woman_shrugging:

1 like

Huu, kan dat en hoe doe je dat dan ?

Je beheerst blijkbaar Duits, maar na 5 uur wens je er geen moeite aan te besteden, zelfs niet in je eigen belang?
In goed Duits, noemen we dat faul.

Nee want misschien is het dezelfde als ik gezien heb :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mijn vermoeden is dat de admins/mods dat bepalen op Uhrforum.

En ik vind het echt geen ramp dat ze mij destijds afgewezen hebben. Ik heb het 1 keer geprobeerd en sommigen zijn wel na meerdere pogingen toegelaten.

En om eerlijk te zijn ik ben geen goudzoeker maar bieden ze daar meer horloges aan waar mijn focus op ligt, en dat was mijn insteek om lid te worden.

Dus hadden ze eigenlijk een vooruitziende blik. Ik was niet van plan om dagelijks/wekelijks bij te dragen daar.

Dus als je hun voorwaarden bekijkt was de afwijzing terecht, daar doe ik niet moeilijk over.

Wat betreft dit forum. Ik ben een jaar elders actief geweest. En na mijn terugkeer hier zat ik letterlijk met veel lezen en een handjevol likes en reacties al binnen no time terug op level 3 nadat ik automatisch teruggezet ben naar level 2 door de forumsoftware.

Het is voor zover ik weet dus de forumsoftware die je een bepaald level toekent hier. Heeft niks met misgunnen bullshit posten of de admins/mods te maken.

Ik post zelden maar reageer lees en like meer. En toch zit ik op level 3.

En wat betreft je ergernissen
Als je je na een maand al kapot ergert over bepaalde dingen dan wens ik je veel succes! :joy:

Ik denk dat je misschien iets meer geduld moet hebben en gewoon lekker je ding doen hier, dan kom je vanzelf op level 2 of 3.

Komt goed! :+1:

Groeten,

Noel.

Vind je? Kijk maar eens naar het aantal posts in het rolex only vs het seiko only of naar het aantal likes op een Rolex vs Seiko in wat dragen we vandaag. :+1:

En toch wordt HF soms het Seiko-forum genoemd, dat zal niet voor niets zijn denk ik. Maar los daarvan, mijn punt was natuurlijk meer dat het hier helemaal geen elitaire club is :sunglasses:

1 like

Ik heb een account, stuur maar pb met linkje en dan komt het vast en zeker goed!

1 like

Duits is geen probleem en het is ook geen geval van faul zijn. Ik heb ook nog diverse andere zaken waar ik graag mijn tijd in steek. Het is voor mij een kwestie van gemak en altijd wel een behulpzame HF’er die het eerste contact wil leggen.

Dank je, maar heb via @Vinner reeds contact met de verkoper👍

1 like

Haha. Thanx! :+1: Ga ik ook eens proberen.

Ik moet wel zeggen dat het vrij lang geleden is dat ik het geprobeerd heb.

Het zou kunnen dat ze een stuk soepeler zijn geworden natuurlijk.

Groeten,

Noel.

Gemak, lui
poteto, potato.

Waarvan akte!

Is volgens mij ook gewoon deels geluk. Ik was volgens mij gewoon vrij eerlijk en zei dat er een paar leuke Seiko topics waren en dat ik wel toegang wilde tot de marktplatz :sweat_smile:

1 like

Kan zijn, maar correct Duits is doorgaans wel een vereiste. Soms zie ik ook erg slecht Engels voorbijkomen (niet alleen van Nederlanders op UF), dus de ballotage lijkt wat willekeurig.

Klopt!

@Alletijd Ik zou je er niet echt druk om maken, zo veel heb je nou ook weer niet aan een hoger trustlevel :stuck_out_tongue: Ben alleen blij dat ik een horloge heb kunnen overnemen via het blauwe gedeelte, maar verder heeft mijn trustlevel niet echt invloed op mijn leven.:slight_smile:

2 likes

Eerst heb je het over Uhrforum


Altijd?

De mods, wie anders.

Ben met je eens dat dat niet bekend is.

Bij de fotoclub is het ook niet zo gewenst om in week Ă©Ă©n een interview te geven over de fotoclub: Omdat je er nog niet thuis bent. Bij de voetbalclub mag je niet in week Ă©Ă©n in de kantine achter de kassa. Ook niet zo aardig? Ik vind het bloednormaal.

Maar dan verleg je de aandacht naar HF:

Je hebt die link die @JochemvD je geeft niet zelf gevonden, heb je wel eens gezocht? Als je vervolgens niets vind over trustlevels, kun je er toch gewoon een vraag over stellen?

Nee natuurlijk niet (tenzij in off topic). Een forum is om te praten. Je kunt hier niet alleen een discussie starten over iets wat jij hebt in te brengen, maar toch ook over iets waar je iets van zou willen weten? Dus gewoon door een goede vraag stellen? Er zijn weinig fora waar je zo goed geholpen wordt als hier.

Ik weet niet welke draad je bedoelt, maar als je de draad “Voorraadmodellen Rolex @ Schiphol” maar als je snel een teiltje nodig hebt zou ik gewoon uit die draad wegblijven.

Er zijn op dit forum behoorlijk veel Rolexen. Naast een aantal flipperaars zijn er veel mensen die in een mensenleven een of enkele Rolexen verwerven en in de collectie houden. Die praten daar eerst vele maanden of soms jaren over. Als je daar mee zit: ga weg.

OOZOO horloges zijn hier niet populair. Nou en! Is dat raar? Nee vind ik. Vind jij dat raar?? Maar er is geen beter forum om er een te starten dan hier. Er zijn hier zelfs draadjes geweest over Alibaba horloges van onder de €3.

Wat je nu precies stoort is me niet duidelijk, het is tot nu toe een brei van niet al te veel gerelateerde zaken.

Mooi, ik ben met deze post ook opgelucht!

Zo snel gaat dat niet. Maar als je denkt dat je weg moet, ga dan.

Ik begrijp je frustraties dus nauwelijks, en ze verbazen mij. Ik hoop dat je ze ik ze deels heb weggenomen. (edit: mijn eigen post nagelezen maar ik zal wel niets hebben weggenomen) Daarnaast zou het beantwoorden van mijn vragen je misschien wat meer begrip opleveren voor wat je nu echt bedoelt. Al zal er niet veel respons van anderen zijn, dan had je het maar in een eigen draad moeten roepen. Waarmee je dus je trustlevel had opgevoerd :sunglasses:

Sorry @Floydian67 voor de off topic.

7 likes