Hulp gevraagd, damesklokkie

Ofwel, ik heb nodig Eerste Hulp Bij Zoektocht Naar Dames Horloge.

Mijn vrouw is over 2 week jarig en het lijkt me leuk om haar te verrassen met een horloge. Maar ik kan wel wat hulp gebruiken bij de zoektocht.

Op dit moment draagt en heeft ze 1 horloge, een Maurice Lacroix dameshorloge die ze een jaar of 5 geleden van mij heeft gekregen. Rechthoekig, klein, stalen band, zwarte wijzerplaat.

Dat is ook wel een beetje haar smaak. Geen goud, niet groot, stalen band. Wijzerplaat kleur kan ook wit zijn.

Iemand een leuk idee? Budget tot 250 euro.

Benieuwd naar jullie ideeën!

cheers
Bob

Is die witte Mini Sumo hier op HF een optie? Of is dat te stoer?

Op basis van jouw OP krijg ik geen duidelijk beeld van de wens. :slight_smile:

…aan ideeën geen gebrek, Bob…

Maar het budget plaatst me voor een breinbreker. Zou werkelijk waar niet weeeetuhh…:grimacing:

Ik ben nogal van de mechanica en van de oude markten (m.n. Zwitsers) dus dan ben je al snel uitgepoekeld.

Sterk boven het aangegeven budget weliswaar, maar mss is een Oris wat voor haar? Kwam nog wat aanbiedinkjes bij een AD tegen voor je: https://www.diamondpoint.net/nl-nl/page/product_search_results#q=oris

Succes met het verwennen (of is het zoet houden :wink: ) van de vrouw!

Cheers, Otto

1 like

En mechanisch of quartz? Seiko heeft een hoop leuke mechanische (vintage) dames horloges voor weinig geld.

Jij snapt echt niks van vrouwen! ;).

1 like

Daar heb je gelijk in :confused:

Zag er laatst nog wel een paar leuke op HF langs komen, vind het aparte design wel leuk!

2 likes

Mijn vrouw was heel blij met deze

Geen schijn van kans dit Seiko-setje blijft onafscheidelijk in voor- en tegenspoed :laughing:
Op marktplaats komen regelmatig hele mooi Seiko vintage lady’s voorbij. Good luck.

Iets over budget, maar voor die ene keer :wink:
En met de tech specs zit het dik in orde :thumbsup:

Grt.

1 like

De Stationsklok !

die is helemaal top! Nu eens kijken of ik die ergens nog voor een mooie prijs kan verkrijgen. Thnx voor de tip!

1 like

vrouw=quartz

tenminste, bij de mijne en ik denk de meeste

thnx voor het meedenken. De Oris is fantastisch mooi, maar te ver boven budget. Helaas.

Ga nog wel kijken of ik die ergens voor een prikkie kan kopen :slight_smile:

Is vast ergens wat goedkoper te krijgen.
Succes! :thumbsup:

Mogelijk, dat er antwoorden tussen zitten, die gegeven zijn vanuit het mannenstandpunt. Als jouw vrouw een pietsje is als de mijne kan ik het gelijk maar beter direct zeggen: die antwoorden zijn zo goed als waardeloos.
Tip: ga met je vrouw eerst eens gezellig saampjes een stel horlogewinkels binnen, trakteer tussendoor op koffie en gebak, pols haar mening en smaak, overtuig haar a b s o l u u t nergens van en koop naderhand het horloge WAT ZIJ WIL. Ik zeg dit om je relatie te redden.
Je was gewaarschuwd, he!

6 likes

Kom deze tegen voor 310 euro in Duitsland. Iemand die lager biedt?

Of soortgelijke klok weet?

Clock is ticking, moet op korte termijn een keuze maken.

Ben de Tissot Couturier lady al bij Bouman online tegengekomen voor 315 euro. Klokkie zou nog wat goedkoper mogen, iemand nog alternatieven?

johnlewis €272
harveystore €264
5 minuten googlen levert misschien nog wat beters op :slight_smile:

thnx, maar heb sterke voorkeur voor een nederlandse dealer!

Iemand die nog weet waar Tissots in de aanbieding zijn momenteel? Of andere soortgelijke damesklokkies?

1 like

Hey Bob,

Ik kwam deze Seiko solar tegen:

Nooit meer batterij wisselen en de specs zien er ook goed uit.

Grt.

1 like