Hulp met keuze Omega of Grand Seiko?

Vind ik niet gek die GS krengen zijn te duur :stuck_out_tongue:

Jezus, dit is echt een gedrocht!

2 likes

Speedy, zonder twijfel.

Ja, dit vind ik de coolste GS!
Speedmaster is niet mijn horloge. In het echt gezien en ook even omgehad. Maar ik vind het gewoon een saai horloge.
Dus voor mij heel simpel, een GS!
Succes en veel plezier met kiezen!

3 likes

Die gmt zou ik nooit kopen, geen gouden accenten meer voor mij, wordt ik snel beu. En ik schat dat deze 7k kost? Daar koop ik wel wat anders leuks voor :slight_smile:

Wie weet komt er nog wel een GS :wink:

Edit wtf 9400 voor die Seiko :

http://grand-seiko.de/detailansicht-uhr/product/SBGC005.html

Ben zelf een serieuze Seiko-fan … maar een GS zou ik niet makkelijk kopen denk ik
MM300 is de max qua Seiko voor mij … duurder ga ik niet …

Ga morgen mijn (eerste) Speedy ophalen.
Dus voor mij een no brainder : Speedy boven GS :wink:

3 likes

Misschien zien we ons morgen wel :wink:

2 likes

Van Seiko ben ik niet zo gecharmeerd. Zelf heb ik de Speedmaster en die bevalt me heel erg goed. Dus ik wist het wel als ik jou was.

See my name for the answer
:smile:

2 likes

Net deze binnen, ik heb ook een Speedy, maar ze zijn niet te vergelijken…

4 likes

Feli !

Van de week m’n GS met blauwe wijzerplaat verkocht aan Wouter. Super fraai, perfect in balans en fantastisch mooi afgewerkt horloge. Maar het kreeg simpelweg te weinig draagtijd. Ben toch meer een vintage man denk ik.

Daarom vandaag deze fraaie Speedmaster kunnen kopen. Totaal ander horloge, zoals al gezegd, niet te vergelijken met de GS. Wil je echter een equivalent van de Speedmaster in een GS jasje, dan zul je diep in de buidel moeten tasten. Daarbij vind ik de GS het mooist in zijn meest simpele vorm. Succes met je keuze!

6 likes

Dat is een waardige vervanger! :thumbsup:

Ik zou voor een GS gaan

Ben een seiko fan-boy, met een Speedy-pro

Succes met kiezen

1 like

Zonder meer de Speedmaster. moonwatch, handopwinder en hasselite glas.

2 likes

Plaatje vragen v n speedy pro… Das zo iets als vragen hoe een vrouw eruit ziet :wink:

En welke gs weet ie nog niet. Maar wellicht een voorlopige selectie zou idd handig zijn geweest.

Voor mij zou het ook afhangen vh praktisch gebruik. Hoewel ik de speedy erg mooi en iconisch vind, heb ik wel gemerkt dat dagelijks handmatig opwinden niet mijn ding Is. Dus als t n daily wear moet zijn zou ik voor n gs gaan. Anders de speedy.

Een GS koop je voor jezelf. Niet voor anderen (herkenbaar zoals bv een Rolex).
Moet een horloge daarom dus duur uitzien?
De Seiko is gewoon van perfecte kwaliteit en dito afwerking.
Voor mij graag een GS Spring Drive aub.

1 like

Alle horloges koop ik voor mezelf, geen Rolex fan btw. Ja de meningen verschillen nogal, maar ik ga eerst een Speedy passen kijken hoe deze bevalt, de GS lijn waar ik een bepaald bedrag aan zou kunne besteden , zijn eigenlijk alleen maar dressers, aangezien ik een sarb035 binnen een week weer geflipperd heb, denk ik dat dat met die GS ook gaat gebeuren en dat is niet de bedoeling.