I Love Seiko

hahaha, grappig had ik wel, heb ik verkocht, ik had de SLQ025 :smiley:

1 like

“I love Seiko” is wel een understatement in dit geval… :smiley:

1 like

Rob jr.?

Of de zoon die Louis altijd al wilde? (of broer)…

1 like

De plank zakt daadwerkelijk een beetje door zie ik…

Zul je altijd zien, heb je ooit op een forum foto’s gezien van een paar grote restaurant eettafels vol met Seiko’s, kun je die foto niet meer vinden :angry:

Oh! Heb 'm al gevonden:

http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=3763171&rid=12

Als je je nog eens afvraagt, waar al die moeilijk te vinden seiko’s allemaal zijn gebleven`?

“Vintage” GRAND SEKO"S>>>>

Chronografen

En van alles en nog wat…

King Seiko’s…

Zo gaat het nog even door, heb niet eens alle foto’s. Dan gaat die man door met de Duitse en Zwitserse horloges die hij heeft… :hushed:

Mag ik even grabbelen?

Als deze man ooit komt te overlijden, wordt de markt overspoeld met de mooiste exemplaren, nauwelijks gebruikt! :smile:

Wat een vrolijk gekleurde collectie :grinning:

Waanzin! :smiley: :+1:

Grt.

Damn heeft die vent geld teveel :open_mouth:

Ongelofelijk.

En de meeste zijn al blij als er één KS in de verzameling zit… Zat hier wel even vol ongeloof te kijken hoor… Dank voor 't delen…

Mooie collectie @gratje !

Die andere collectie is echt bizar, ik vraag me ook af of het dan niet een beetje sparen om het sparen wordt…

:smile:

Neeee !!!

Zou hij ze verzamelen ofzo…:smiley:

Mee toooo, Love Seiko :heart_eyes:, maar dat is wel heeel veeel Seiko.
Ik denk dat er modellen tussen zitten die niet te vinden zijn in het Seiko museum!!!

Denk dat hier de grens tussen “verzamelen” en “Obsessive Compulsive Hoarding Disorder” wel overschreden is…

1 like

Jongens, jongens, wat een reacties op een post van 24 dagen geleden! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Daar kan je in zwemmen :smile: