Iedere dag een ex dreski

Omdat het nu superhandig is om fotos te uploaden leek het me een goed idee om iedere dag een reportage te posten van horloges welke niet meer in mijn bezit zijn. Ik zal proberen iedere dag fotos te posten van een exemplaar in dit topic. Ik trap maar af met een Swatch. Een automaatje met half opengewerkte wijzerplaat. Super leuk horloge en ik moet toch zeker weer eens een Swatch gaan aanschaffen…



9 likes

Gaat een lang topic worden lijkt me. Wel leuk nu we al een tijd de minder bekende merken kwijt zijn.

Dit kan inderdaad een heeeel lang topic worden haha ; )
Ben benieuwd wat er voorbij komt. Want je heb echt een hoop leuke horloges gehad!

Leuk idee! Ik ben erg benieuwd naar alle horloges, volgens mij heb je veel verschillende horloges gehad.

Ben ook wel benieuwd, zaten interessante klokken bij en dit is natuurlijk ook DE manier om in rap tempo naar trusted status 3 of hoger te gaan :wink: :smiley:

1 like

Je hebt hem helemaal in de gaten :smile: :smile:

trusted status 3? Ik heb echt geen idee wat dat inhoud. Begint mijn post aantal dan weer op nul?

sorry André was eigenlijk een verwijzing met een knipoog naar het verhaal over de trustlevels in de openingstopic
quote:
Zo heeft een nieuw lid om te beginnen Trustlevel 0 en daarmee wel de mogelijkheid om een Topic te starten en via een post te reageren, maar hij of zij mag bijvoorbeeld geen link posten. Trustlevel 1 maakt dat wel al mogelijk, bij Trustlevel 2 mag je bijvoorbeeld meedoen aan WIkitopics (topics die iedereen mag aanpassen en up-to-date houden - bijvoorbeeld een lijst van Zwitserse horlogemerken), vanaf Trustlevel 3 zie je geen Google advertenties meer en mag je in het verkoopgedeelte posten en vanaf Trustlevel 4 kun je zelfs al (beperkt) modereren. Ieder bestaand lid dat al van het oude forum lid was, wordt standaard toegelaten als lid op Trustlevel 2 en leden die in het verkoopgedeelte waren toegelaten mogen ook nu topics starten in het verkoopgedeelte (ondanks dat ook zij op trustlevel 2 starten).

O zo. Nou daar maak ik me niet zo druk om. Heb adblock plus dus die advertenties ben ik al kwijt. Wel vreemd dat een lid als ik nu moet gaan sparen om te verkopen. Nou ik heb toch niets te koop. :smile:

Vandaag horloge nummer twee. Nou zeg eigenlijk maar twee t/m vijf. De Casio AMW320 is een horloge dat in de US heel populair is. Het horloge werd gedragen door Arnold Schwarzenegger in Kindergarten Cop en is daarom zeer bekend geworden. Ook Lou Feringo (de Hulk) draagt dit horloge heel veel. Ze waren er in verscheidene uivoeringen en wat deed je dan als de dollar lekker laag stond en er nog geen crisis was? Je nam er gewoon vier. Een heel fijne ana digi.









Dit topic gaat inderdaad lang worden. Van sommige horloges heb ik geen eens fotos meer maar voorlopig ga ik wel ff door. Morgen weer meer…

4 likes

Die Casio blijf ik erg gaaf vinden, wist niet eens dat ze in zoveel films zaten.
Vooral de (simpele) zwarte vind ik mooi, maar om de een of andere reden heeft de goudkleurige wijzerplaat ook wel wat…

Denzel Washington heeft er ook één.

Vandaag horloge nummer 6. En wat voor één? Het is een handopwinder van het merk Blyssa. Blyssa heeft ook de quartzrevolutie niet overleefd en is al geruime tijd failliet. Dat ik deze niet meer heb doet toch een beetje zeer als ik de fotos weer zie. Het is echt een plaatje. gelukkig wordt hij door een ander forumlid met plezier gedragen.



4 likes

Jaaaaaaaaahhhh! Doorgeschoven naar mijn zoon die er nog steeds apetrots mee is :+1:

Ik moet dan ook altijd aan deze denken

2 likes

Die Atlantic Worldmaster is ook super. Stond lang op mijn lijst maar als ik het geld had ging het weer op aan iets anders. :smile:

Ik ben er ook nog steeds heel blij mee.
Net zoals zijn kleinere broertje van Zeno
Die ik trouwens naar aanleiding van een tip van jou gekocht heb.

2 likes

Prachtige wijzerplaat dit, doet me een beetje denken aan Henrik’s Cortebert (als hij die nog heeft).

Dat is zeker een plaatje!

Ben stiekem wel benieuwd hoe de huidige collectie eruit ziet. Als je door deze oude foto’s bent kan je daarmee misschien direct door naar level 4 :laughing:

Omdat ik morgen de hele dag druk ben doe ik vast nummer 6 voor de zaterdag…Deze had ik echt niet moeten wegdoen. Een Icoon onder de G-Shocks. De DW6600 voorloper van de nu zo populaire DW6900 series. Toen ik American Sniper keek en zag dat de hoofdrolspeler hem droeg werd ik weer een beetje verdrietig. Wordt niet meer gemaakt en stijgt in waarde mits het een mint model is.


3 likes