Iemand ervaring met Paul van Zeeland's horlogemaker?

Horlogemaker bij Paul van Zeeland is Mark Braamhaar, een vakman op en top.

Volgens zijn LinkedIn profiel is-ie daar net weg. Hij heeft trouwens wel behoorlijk pittige kwalificaties, maar ik begrijp uit zijn LI-pagina dat-ie een eigen ateliertje heeft. Als je LI hebt, ik zou even kijken.

Vorig jaar nog bij pvz geweest met mijn rolex geholpen door horloge maker met kalend hoofd goed geholpen en aardige man

Alles prima gegaan

Batterij verwisseld bij vestiging in Wageningen, zie net dat ze de kast hebben beschadigd, zijn stukjes van afgespat. Ik zal straks maar eens teruggaan.

Ben er geweest, maar volgens hun hadden zij dat niet gedaan (zal wel). Maar ze wilden het wel even polijsten. De krassen zijn echter nog wel zichtbaar. Volgende keer ga ik wel naar de juwelier die er een paar panden naast zit.

Kwaliteit verschilt per vestiging.
Heb ooit batterijtje laten vervangen door juwelier. Zag de assistent met een horlogemes bezig en riep nog dat het een schroefdeksel was.
Kreeg klokje terug met een kras op het deksel. En als antwoord… Zie je toch niet. Zit aan de achterkant :imp:

Sindsdien vervang ik mijn eigen batterijen :wink:

1 like

De PVZ vestiging in Apeldoorn, tegenwoordig Royals met ook vestigingen in Doetinchem en Wageningen hebben twee ervaren horlogemakers in dienst genaamd Cor en Koen. Doen al mijn horloges naar grote tevredenheid.

Velp ben ik zeer tevreden over

Ze zijn het dealerschap van Breitling kwijtgeraakt en dumpen ze nu op marktplaats. Erg jammer allemaal.

Waar lees je dat?

Ff op MP PVZ intoetsen amigo dan kun je het wel zien denk ik…

Ik had het meer over het dealerschap amigo. Maar bedankt voor de tip.

Misschien voorbarige conclusie van mij hoor maar als een AD Breitling op MP begint te gooien denk ik daar het mijne van.

Ik kan er eerlijk gezegd geen vinden op Marktplaats… heeft iemand een link?

Even in algemeen gezet, met al die discussies en welles/nietes voegt het weinig toe aan de Horlogemaker-sectie. Als iemand goede ervaring met Mark Braamhaar heeft, en dat zal zeker want hij is goed, maak dan een topic over hem, of zoek het even op als het al bestaat. Het gaat nu vooral nog over de dealer PvZ.

1 like

Ik was ook al aan het zoeken, niet gevonden idd…

https://www.marktplaats.nl/verkopers/25298382.html

1 like

Op twee exemplaren na zijn het allemaal gebruikte horloges, dan is het wat minder vreemd dat deze op Marktplaats staan. Dat PvZ geen Breitling dealer meer is zou kunnen maar daar heb ik niets over kunnen vinden. Op de Breitling site staan ze ook nog gewoon als officiële dealer.

In de PvZ vestiging in Nijmegen zijn slechts goedkope merken te vinden.
Geen Breitlings!

Ben tijdje geleden nog in Velp geweest en daar verkopen ze nog steeds Breitling. Staan inderdaad ook nog steeds vermeld als Breitling service Center: http://www.paulvanzeelandjuweliers.nl/service/breitling-service-center/

Heb er een schitterend gereviseerde vintage gouden Seamaster cal. 471 gekocht voor een zacht prijsje (ze verkopen ook ingeruilde c.q. ingekochte horloges, waaronder onlangs een Moonwatch cal. 321 die ook op MP stond) en eveneens voor een kleine prijs de batterij van mijn vroege Girard-Perregaux quartz laten vervangen. Niks op aan te merken, integendeel zelfs. Sterker nog, de Seamaster verkochten ze aanvankelijk in opdracht van een klant. Omdat ik hem dolgraag wilde maar op dat moment even geen budget had, hebben ze hem voor mij ingekocht en net zo lang bewaard tot ik weer over pecunia beschikte.