Iemand heeft een exacte kopie gemaakt van een topic van hier?

Ik zit een beetje te surfen en kom op timezone onder het modern Rolex gedeelte een post tegen van nora31. Deze post is een directe kopie van mijn reactie in dit forum. Exact mijn tekst (vertaald in het engels) en mijn foto?

Hebben jullie dat wel eens meegemaakt. Krijg er een vreemd gevoel bij.

1 like

Huh? Dat klinkt vreemd. Heb je twee screenshotjes of linkjes?

Dat is inderdaad heel apart…:thinking:

‘Ze’ zeggen dat ‘iedereen’ een dubbelganger heeft ergens op de wereld… Heeft iedereen ook een dubbeltekst met foto??? :slightly_smiling_face:

Op dit forum

Dit zag ik op timezone? Heb er een reactie onder gezet.

http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=7503568&rid=59972#msg_7503568

Is deze foto ook van jou?
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=7495848&rid=0#msg_7495848

Ja, ook hier gepost?

Wat een vaag verhaal zeg, ik heb één keer meegemaakt dat iemand mijn foto’s had gebruikt voor een Marktplaats advertentie, maar goed dan weet je waarom. Dit is gewoon heel raar.

Lijkt wel of zij/hij met jouw posts vertrouwen probeert te winnen

4 likes

Ik vind het maar vreemd. Ik heb er een reactie onder gezet al verwacht ik geen reactie terug.

1 like

Lijkt mij inderdaad geen zuivere koffie. Wellicht melden bij mod aldaar.

4 likes

Inderdaad, zoiets lijkt mij ook.:sunglasses:

1 like

Inderdaad! Als ik jou was zou ik contact met de administrator van Timezone opnemen. Je weet nooit wat hier van komt…

Dan scant iemand jou dus op je posts en foto’s Edwin en vertaald ze.

Maar zonder HF account heeft iemand toch geen overzicht over onze members?
Oftewel diegene heeft een account en volgt je danwel zoekt zich wezenloos op HF?

En de eerste post van Nora31 die je liet zien is uit mijn draadje met goede voornemens, niet specifiek Rolex gerelateerd dus…:thinking:

Google translate is ook forumlid geworden…

Gedaan. Ik heb de mod een mailtje gestuurd. Uiteraard is het bekend dat als je foto’s post dat ze vrij te downloaden zijn maar dit voelt unheimisch.

2 likes

Eens het is een directe kopie van mijn reactie in jouw draadje. Of hij vind mijn foto’s mooi :slight_smile:

Het is inderdaad vreemd en het lijkt mij ook niet in de haak. Ik zou het gewoon melden bij Timezone. Verder kan die persoon er niet echt zoveel mee, volgens mij, zolang ze jouw persoonlijke gegevens niet in handen hebben.

Ja maar dan plaats je geen topic met New aquisition, dit riekt

Heb je deze foto ook ergens anders gevonden?

Ik heb het net even getest.

Uitgelogd, de cache van m’n browser leeggemaakt en kan dan zonder inloggen toch nog steeds jouw profiel zien en jouw posts volgen dus het is kinderlijk eenvoudig om iemand te stalken…

1 like