Iemand wil mijn Bulova Lunar pilot kopen

“My name is Evil, …Dr. Evil!”

:rofl: :joy:

6 likes

Precies😂

Oke oke. Ik houd hem wel😉

Van wie? En geeft hij toevallig nog meer horloges weg? :nerd_face:

1 like

En misschien die van @Eddio voor die vriend van je? Kennelijk zou dat een win-win kunnen worden.

Samen shinen :wink:

1 like

Kijk eens aan, je vriend blij en jij met de winst en een lekkere 556i aan de pols.

Ik zou het doen en dat zeg ik met de 556i aan de pols :wink:

2 likes

Het lijkt erop dat jij meer zijn vriend ben dan andersom…

1 like

Gelijk aan je vriend verkopen. Altijd mooi om iemand een plezier te doen of gelukkig te maken en vervolgens een mooie Sinn aan te schaffen. :smiley:

2 likes

Je gaat toch geen winst maken op een horloge door die aan je vriend door te verkopen? :joy:

Zie het al voor je, je gaat met je maten een hapje eten, split de rekening maar je knalt er nog ff een 10tje pp. bovenop :grin:

6 likes

Ik wou hem ook voor dezelfde prijs verkopen, maar ik twijfelde. En toen zei hij dat hij wel 5 tientjes meer wou betalen😉

1 like

Nounou. Ik voorspel je een grote toekomst!! Binnen een week €50,- winst!!

5 likes

:shushing_face:

3 likes

Ach, laten we het er op houden dat we niet bij het gesprek waren. Kennelijk wilde de vriend zelf dat bod er bovenop doen. Normaliter zou ik dat ook niet willen bij een vriend, winst maken, maar misschien viel het zo in het gesprek.

1 like

FACK vrienden!
Met de winst koop je wel nieuwe vrienden, kablam!

8 likes

:point_up_2:t2:
Kan het hier op het forum al niet over mijn hart verkrijgen om winst te maken, maar bij iemand die je vriend noemt? :face_with_raised_eyebrow:

Voor de prijs kan je wat mij betreft sowieso geen leuker horloge vinden.

Oh ja, en stort mij nog even €25, nadat je dit horloge voor een bodemprijs van me hebt ‘gekregen’ … vriend :joy:.

3 likes

Zo af en toe komen hier topics voorbij waar ik geen ruk van snap. :joy:

1 like

Laten we het erop houden dat ik het ‘Ervaringen-topic’ voor deze Marktplaats-handelaar maar achterwege laat :wink:.

1 like

Alleen aan vrienden :wink:.

1 like

Ik zou em verkopen aan je matti en daarna met pensioen gaan.

1 like

:joy: