Iemand wil mijn Bulova Lunar pilot kopen

Gelijk aan je vriend verkopen. Altijd mooi om iemand een plezier te doen of gelukkig te maken en vervolgens een mooie Sinn aan te schaffen. :smiley:

2 likes

Je gaat toch geen winst maken op een horloge door die aan je vriend door te verkopen? :joy:

Zie het al voor je, je gaat met je maten een hapje eten, split de rekening maar je knalt er nog ff een 10tje pp. bovenop :grin:

6 likes

Ik wou hem ook voor dezelfde prijs verkopen, maar ik twijfelde. En toen zei hij dat hij wel 5 tientjes meer wou betalen😉

1 like

Nounou. Ik voorspel je een grote toekomst!! Binnen een week €50,- winst!!

5 likes

:shushing_face:

3 likes

Ach, laten we het er op houden dat we niet bij het gesprek waren. Kennelijk wilde de vriend zelf dat bod er bovenop doen. Normaliter zou ik dat ook niet willen bij een vriend, winst maken, maar misschien viel het zo in het gesprek.

1 like

FACK vrienden!
Met de winst koop je wel nieuwe vrienden, kablam!

8 likes

:point_up_2:t2:
Kan het hier op het forum al niet over mijn hart verkrijgen om winst te maken, maar bij iemand die je vriend noemt? :face_with_raised_eyebrow:

Voor de prijs kan je wat mij betreft sowieso geen leuker horloge vinden.

Oh ja, en stort mij nog even €25, nadat je dit horloge voor een bodemprijs van me hebt ‘gekregen’ … vriend :joy:.

3 likes

Zo af en toe komen hier topics voorbij waar ik geen ruk van snap. :joy:

1 like

Laten we het erop houden dat ik het ‘Ervaringen-topic’ voor deze Marktplaats-handelaar maar achterwege laat :wink:.

1 like

Alleen aan vrienden :wink:.

1 like

Ik zou em verkopen aan je matti en daarna met pensioen gaan.

1 like

:joy:

image

1 like

Discussie gesloten !!

Het feit dat je twijfelt zegt al genoeg dat je het gerust kan verkopen, anders had je namelijk nooit getwijfeld (althans niet voor 5 tientjes).

Voor wat betreft €50 winst van een vriend, zou ik er ook nog een kratje pils uitslepen. En dan gezamenlijk wegtikken zodat een ieder tevreden is :wink: :rofl:

2 likes

:joy:

Haha. Ik hou het horloge en ga er nog veel plezier van beleven! Krijg en nu al veel positieve reacties op😉

Koop er eentje voor rond de 350 op amazon en maak geen 50, maar 150 winst.

goed advies… koop de mijne maar voor 350

1 like