Igor

Had van Igor een horloge over genomen maar voldeed niet aan de verwachting. Kreeg direkt bericht stuur maar terug en het aankoop bedrag keurig op mijn rekening terug gestort. Heel netjes Igor :thumbsup: . greets Martin.

3 likes

Igor communiceert snel en helder, vlotte betaling, aanrader!

1 like

Hier ook hele goede ervaring met Igor! TOP

:ok_hand:

1 like

:thumbsup:
Nette en vlotte afhandeling. Bedankt!

Horloge van @Igor overgenomen. Zeer snelle communicatie en afhandeling, top!

1 like

Horloge overgenomen van @Igor,deal snel genomen,goede communicatie en eerlijke kerel.
Zeker een aanrader :+1:t4:om zaken mee te doen,
Wellicht tot een volgende keer.

Een tijdje geleden reageerde ik op de Timex pacman. @Igor had in principe al een liefhebber die hem over zou nemen. Wel was ik zo brutaal om nog even te benoemen dat ik nog steeds benaderd wilde worden als de boel afketste.
En yes, daar was opeens een bericht dat hij wederom beschikbaar was. De deal was snel gesloten. Hij zei in alle eerlijkheid dat ik voor de genoemde vraagprijs intussen een nieuwe kon kopen. Ik hou er juist van in zulke horloges van anderen over te nemen. Altijd leuk als er een verhaal aan zit of zo.
Ik deed een bod maar hij vind de bod te hoog en haalde er nog wat vanaf en nam de transport kosten op zich.
Dus in een notendop. Een goede transactie, integere gulle kerel. Voor herhaling vatbaar. Thnx

Horloge verkocht aan Igor.
Snelle betaling, vlotte communicatie.
Kortom een aanrader!