Er zit vast en zeker ruimte in van wat ik hier hoor. As I said, Rolex noob
Linksom of rechtsom, is het voor jou verstandig om een vintage Rolex te kopen in je uppie?
Ja in Italie kun je doorgaans aardig onderhandelen. Maar dan moet je wel weten waar je het over hebt. Niet doen dus, even je inhouden en degelijk onderzoek doen.
Zeer zeker niet, maar deze zaak is in bezit van de Rolex dealer dus qua echtheid Etc maak ik me niet druk.
Maar goed, deze hele hobby is natuurlijk niet zo verstandig
Eensch…
Als ik dezelfde tijd aan een vliegtuigsimulator had besteed kon ik nu in mijn eentje een straaljager besturen…denk ik.
In Italië, nota bene.
Niets tegen Italianen, maar toeristen die dingen kopen worden per definitie genaaid, denk ik dan maar weer.
Ja true. Onderhandelen zit er natuurlijk sowieso nog in, maar waar ze starten is dan dus wel heel hoog. Ik ben in ieder geval verliefd op de GMT, dat is een ding wat zeker is…
In Florence moet je natuurlijk ook ff bij de Panerai store naar binnen…
Staat ook op het lijstje om te doen, als het stopt met regenen
Zag ook nog Zenith, wil ik ook graag nog even naar binnen.
Ha, heerlijk! Ik ken het gevoel ja (al was dat in Azië)… meerdere winkels met planken vol Subs, two-tones, Dwellers, maar ook Paneraii… ga maar door. Ik moet er altijd aan denken als ik mensen hier hoor klagen over moeilijke verkrijgbaarheid van stalen modellen!
PS waar ben je precies?
Even dat topic gelezen, bizar ook hoeveel aanbod ja.
Was erg gaaf om ze even allemaal te zien en er een paar om de pols te hebben.
Prijzen dus hoog, maar eerlijk gezegd moet ik ook even geduld hebben qua portemonnee. En ik wil op dit moment niks uit m’n collectie verkopen. (misschien m’n speedy een keer…)
Ponte vecchio (die brug vol met juweliers Etc in Florence) Naam van deze juwelier even kwijt.
Juweliers die op de Ponte Veccio huizen, daarvan weet je eigenlijk al zeker dat ze veel te veel rekenen want het is gewoon super toeristisch daar. Daar vallen geen koopjes te halen en zoals hierboven ook gezegd: om te onderhandelen moet je goed weten wat je wilt. Overigens kan ik zo’n GMT van harte aanbevelen
Valt wel mee met een Rolex kroon. Zeker een triplock is nog gewoon waterdicht in open toestand.
Mooi voorbeeld!
Haha ja dat heb ik dus geleerd idd
En ja, zo mooi… Dat vond ik al, (net zoals de Batman) maar na om de pols gehad te hebben echt verliefd.