Ik vind deze toch wel erg mooi

Er zijn van Certina wat nieuwe DS2 Precidrive modellen uitgekomen. Mijn oog viel op deze. Sportief maar ook erg chique. Ik hou wel van de gouden accenten. Hier gaat het weer kriebelen.



7 likes

Mooi die schildpad op de achterkant :slight_smile:

Wel op de two-tone of een stalen band.

Maar toch, zou je niet snel op staal/goud combi uitgekeken raken? Misschien is de ‘gewone’ grijze of zwarte DS-2 weliswaar een stuk onopvallender maar ook tijdlozer en daardoor minder gevoelig voor flipper drang?

Ik vind de staa/goud combi persoonlijk wel mooi. Met name op horloges uit de jaren '70. Maar dan toch wel een witte wijzerplaat met gouden/goudkleurige wijzers en indices, op een stalen kast met stalen pushers en een stalen gesp. Ik vind gouden pushers (zoals in de openingspost) op een stalen horloge niet mooi. :frowning:

Deze is er ook. Meer jouw ding dan.

1 like

Ik vind gouden pushers (zoals in de openingspost) op een stalen horloge niet mooi.
Helemaal mee eens, maar het blijft een persoonlijke smaak.

Het is raar, maar als Certina bewonderaar moet ik zeggen dat de DS-2 chrono mij weinig tot nix doet. Ik denk dat het te maken heeft met een tekort aan diepte in de dial zelf, samen met het feit dat de dial zo diep in de kast ligt. Ik vind de nieuwe DS Sport echt 10 keer knapper.

Sluiting vind ik iets te groot en.kaas voor deze.klok.