Ik wil 'mmmmmm!

Eindelijk staat deze Nautilus op de baai! Staat al twee jaar op mijn whislist. Lekkere wabi, grote kast, oerduiker uiterlijk. Love Nautilus. Mocht iemand anders 'm ook willen, afblijven :grimacing::grimacing:

Haha nee hoor :slight_smile: Zijn wel leuke horloges, MRP. SA kasten en quartz uitvoering.

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=291625014471&alt=web

Nog wat meer mooie Nautilussen! Zeker een verzamelwaardig merk: http://www.thedivewatchconnection.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=10431

@Ghentwatch kan er ook veel over vertellen, aangezien hij ze ook wel kan waarderen :slight_smile:

3 likes

Vooral hier posten, straks gaan anderen erop bieden :stuck_out_tongue: Succes hoop dat je de bieding wint

1 like

Ik gun 'm anderen ook :slight_smile: Maar ik bied zeker mee!

Had hem al gezien en ga er wss op bieden. Ik wil je tuurlijk niet opbieden. Ik kijk hoe het evolueert en stuur je anders mijn max bod door als je erover zit dan bied ik niet om je niet op te bieden :wink:

1 like

Wat maakt die Nautilus bijzonder?

Bijzonder ? Helemaal niks. Niet op bieden.

In alle serieusiteit, identiek aan de IDF Eterna Kontiki Super, en de Scubapro 500.

En nautilus maakte echt hyper-kwalitatieve duikers voor echte pro duikers. Van 200m tot 1000m alleen duikers.

Heb er nu twee. Een submarin night-diver (de enige bekende op het grote internet) en een Submarin 200 in NOS conditie. Ik vind het een eclectisch top merk die voor relatief betaalbare prijzen te vinden zijn.

Een beetje als Aquastar?

Dan ga ik ook maar bieden dan…nee gekheid.
Had eerst even de link moeten bekijken natuurlijk…en had ook kunnen zien dat dat ding tot 500 meter waterdicht was.

Heb jaren geleden geloof ik eens een Nautilus gehad,maar had toen (en nu) niks met duikers dus weer snel weggedaan.
Ik zal eens kijken of ik nog een foto heb hiervan.

Wel ja. De Aquastar Benthos 500 I is trouwens ook zeer gelijkend.

Plus, mensen gaan me gek vinden hiervoor. Maar die dikke duikers horen Quartzen te zijn voor me. Dikke hompen staal met ruwe zwaar klikkende bezels en 3.5MM dikke mineraal kristallen. Daar hoort een take and go werkje in.

De late 70s vroege 80s Tissots en de Omega babyploprof quartz bv.

Merk ook meer en meer van mezelf dat ik mijn automatische duikers bijna nooit meer draag nu ik een 6tal quartz duikers heb. (De Heuer 980.006L voorop).

Weegt ook mooi op tegenover het mechanische kolonnewiel chrono deel vd collectie. (Die de duikers ver outnumbered :wink: )

1 like

Niet heel slim om voor het einde van een listing ‘based on bids’ hier al je holy grail te posten…
Hele mooie klok, ik hoop dat je hem wint, je wacht er al twee jaar op :wink: En hoop dan niet dat deze post de eindprijs een boost geeft van, laten we zeggen, 200 euro …
Even je sniper bijstellen …

1 like

Leuk horloge en ik hoop dat je hem wint. Ik had idd ook even gewacht maar nu kan je eea afstemmen met GhentWatch. Suuk6 en wellicht zien we hem binnenkort als NA op het forum.

2 likes

ik snap 1 ding niet
als deze zo geliefd en gezocht zijn, waarom nemen jullie dan het risico van veilen ipv de verkoper via prive bericht een ‘can’t resist’ offer to maken om direct te verkopen ?

Zo worden 80-85% van de zeer gezochte klokjes via eBay verkocht

1 like

Ik had misschien toch even moeten wachten inderdaad :wink:

@ReneJK, ik merk dat soms wel, dan ben ik de hoogste bieder en worden alle biedingen opeens weggehaald en de advertentie op afgelopen gezet. Wist niet dat dat mocht…

Daar kan ik me wel in vinden @GhentWatch. Ik heb automaten liever in wat elegantere duikers. Twee jaar geleden had ik de mogelijkheid om er twee te kopen, een 1000m en een 500m. Helaas niet gedaan.

Trouwens, jij ging sparen toch? :wink: Kan je beter niet bieden op de Nautilus :slight_smile:

Gelukkig staat mijn Enicar Ultradive te koop dus wat extra fondsjes komen erdoor :wink:

1 like

Wie zegt dat dat nog niet is gebeurd? :wink:

Nee alle gekheid op een stokje. Deze klok is wel zeer leuk maar nu niet dat ik er speciaal diep voor in de buidel ga tasten.

1 like

mag eigenlijk niet en iedereen doet het

1 like