I'm in love!

Volgens mij ben ik de enige die dit toch niet helemaal geslaagd vind. In mijn ogen zijn de wijzers te kort, de subdial te klein en de tekst ‘automatic’ totaal misplaatst.

Indices en lugs vind ik daarentegen wel erg geslaagd.

Mooie inderdaad!

1 like

Mooi zeg die onderste! :thumbsup:

1 like

Ik vind ze ook zeer goed geslaagd, Longiness heeft stiekem toch wel een aantal mooie modelletjes. :thumbsup:
Jammer dan ook wanneer ik bij een gemiddelde juwelier naar de Longiness hoek kijk mij het een stuk minder aanspreekt :open_mouth:

1 like

Mijn beste,

Inderdaad een zeer begeerlijk horloge!!
Dank voor het delen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Net hetzelfde gevoel. Eerste indruk was echt ‘wow’, tot je eens dichter gaat kijken. De subdial zou van mij ook wat lager mogen staan, samen met de korte wijzers geeft het de indruk dat het uurwerk wat te klein is voor de kast…
Maar in grote lijnen wel een mooi model natuurlijk, ik zou er geen nee tegen zeggen moestk m cadeau krijgen :wink:

Heel geslaagd horloge, ik ben niet van de dressers maar kan deze echt smaken, lekker rustige wijzerplaat ook. I want one :relaxed:

1 like

Verwijst het schip op de achterkant, ik las de review Hodinkee, nu naar het uitbuiten van andere bevolkingsgroepen?

Sodeju! Wat mooi! Ik snap dat je verliefd bent!

1 like

Ik denk dat jij de woorden exploration en exploitation door elkaar haalt :joy:

3 likes

Dat is ‘onze’ kijk op de ‘vaderlandse’ geschiedenis. Ben benieuwd hoe de landen die zijn bezocht denken over de bezoeken van het Spaanse schip. :wink:

2 likes

Die kleine seconde zou veeeel lager moeten staan. Zonde hoor.

Da’s unne echte dresser!!!
Chic

1 like

Positief: No date is beter dan een “typische Longines dealkillerdate”.
Vraag me af wat de lug to lug is. Dikte zal wel meevallen met een ETA289*

Ik zal eens de grootste zeurder zijn met mijn (deels genoemde en bloednormale imo) wensen:

Dealkillers:
Ik wil een minute track (indices voor de minuten)
Minutenwijzer tot aan de rand

En nu ik toch bezig ben:
Kleine seconde groter en lager, óf grote secondewijzer.
Zonder gouden accenten, dus 100% staal.
Ik wil er ook wel een zien met grote seconde en indices only (zonder 3/6/9/12).
Doe maar 37mm en een WR van 100m. (Als Seiko het kan voor een fractie van de prijs). Dresswatch ja, maar die mag ook “alltagstauglich” zijn.
Áls je dan lume op een dress watch gebruikt, gebruik dan ook lumedots bij de indices.

Mooi zeg!
Een maatje groter zou voor mij perfect zijn.

1 like

@anon50762135EV wanneer verkoop je hem? :yum:

1 like

Werkelijk Prachtig! Die wil ik wel graag hebben :grinning:

Iemand enig idee waar ik deze het beste kan pre orderen ?

1 like

Mocht je erachter komen…ik hoor het graag!

Je bent de eerste die het hoort :sunglasses:

1 like

Eindelijk weer eens een Longines die gewoon perfect is … vooral de stalen versie …

Zat te denken aan een LLD als volgende aankoop,… maar bij deze heeft 'm een concurrent :wink:

1 like