In de knoop met keuzes

Seamaster Blauw Is nummer 1 De mooiste!

Speedmaster heeft geen datum. Maar is wel by far de beste banden swapper en met complicatie. Ook omdat ik hem het mooiste vind zou ik voor de speedy gaan!

1 like

Alle 3 mooi, maar ik zou voor de Seamaster gaan!

1 like

De speedmaster is natuurlijk de meest iconische van de drie en kan elke band hebben. Echter…niet waterproof dus wellicht minder geschikt voor elke dag?
Denk dat je met alle drie niet fout kunt hoor. Persoonlijk vindt ik de nieuwe Seamaster te groot dragen. Dan zou ik dus tussen de Tudor en de Speedy kiezen. Of de voorgaande versie van de Seamaster :wink:

Waterproof zijn ze geen van alle. Geen enkel horloge meer na na enid 60’s :sunglasses: Ik zou met een speedy niet gaan duiken maar voor alledaags gebruik is de waterdichtheid afdoende.

1 like

Speedmaster Pro Moonwatch

  • Een duiker / sportiever horloge (heb een vlieger en een dresser) :x:
  • Liefst met datum :x:

Black Bay 58

  • Liefst met datum :x:

Seamaster Diver 300M

  • Een duiker / sportiever horloge (heb een vlieger en een dresser) :white_check_mark:
  • Liefst met datum :white_check_mark:
  • Stalenband, deze heb ik namelijk nog niet :white_check_mark:
  • Een horloge dat ook makkelijk op andere banden combineert :white_check_mark:
  • Complicatie mag, maar geen must :white_check_mark:

Duidelijk toch?
Oh enne, ik heb hem zelf in het blauw, fifty shades toch @Double_E:wink:

Succes met je keuze!
Je hebt in ieder geval een goede smaak, vind ik. want het zijn alledrie heerlijke horloges. :sunglasses:

14 likes

Zo goed combineert hij niet met andere banden :wink:
Wat het overige betreft, volledig akkoord.

4 likes

Je kan eigenlijk niet echt een foute keuze maken, mijn voorkeur zou uitgaan naar de Omega’s.
Hoofdzakelijk omdat de vintage lume na verloop van tijd toch te veel een gimmick gaat worden.

Dit was ergens eind december. Helaas is deze nu verkocht bij Pertijs

3 likes

Is goed te krijgen hoor, volgens mij. Zag hem gisteren nog in Laren liggen (Kahle) en bij S&C staat 'ie ook op de website etc. Korting vragen kan nooit kwaad, zeker niet bij een Omega. Overigens als Van Willigen zijn verbouwingsactie nog heeft pak je 'm met 20% korting en dat is toch lekker.

2 likes

Een Speedy is zeker sportief en een echte bandenswapper. Qua waterdichtheid niet de beste keuze en zeker saffier overwegen als je voor robuust wil gaan. Hesalite krast toch snel :slight_smile:

Een 58 is echt een topper, maar ik vind dat die niet goed gaat als bandenswapper. Ik laat die van mij op staal alleszins. Het kan natuurlijk wel, maar het is maar wat je mooi vindt :slight_smile:

De Seamaster zal qua swappen ook geen hoogvlieger zijn, maar heeft wel een betere afstelling in de sluiting dan de BB58 en keramische bezel en date… dus tussen die 2 is’t puur op smaak. BB all day hier :smile:

Het perfecte horloge bestaat nog niet, dus eender is goed hier!

2 likes

Ja dat betwijfel ik dus. Eerst zag je op de website meteen dat deze werd verrekend, maar dat is inmiddels niet meer.

Vragen staat vrij. Nee heb ik en ja kan ik krijgen, met een beetje geluk :laughing:

1 like

Klopt, helemaal gelijk in. Het zorgt er ook voor dat we bezig blijven met horloges :wink:

1 like

Stond ook ergens iets als “als het er niet staat, neem even contact op” dus gewoon even bellen als je het geld paraat hebt.

Inderdaad:

:wink:

Oooow in dat geval!!!

Deze week laatste week uit mijn hoofd gezegd.

1 like

Nomaals welkom!

Zoals ook door @junior aangeven, zit je met de blauwe SMP :100: goed. Het geeft maximale pret-centjes verhouding. Het is alsof je (full options met happy end) date met Angelina Jolie en niet meer uitgeeft dan een bioscoop avond-avondje. :sunglasses:

3 likes

:joy: :joy: :joy: … oh, dat is het! :wink:

2 likes

Speedmaster zonder twijfel

Die datum kom je wel overheen :wink:

5 likes

Moet je wel een Co-Axial versie nemen, anders zit de gewenste datum er niet op.

Ik heb zelf geproefd aan de hesalite, de enige echte, en daar zou ik direct weer voor opteren. Krassen? Welnee, als je een beetje normaal doet valt dat reuze mee. Datum gebruik je dan je smartphone voor. :wink:

1 like

Heb jij je Speedy niet meer dan??

Jouw uitgebreide NA topic was voor mij mede doorslaggevend om vorige maand toe te slaan bij van Willigen (en ja de korting ook een beetje :wink: )

2 likes